spot_imgspot_img

Oare și la Cluj și Turda ar trebui să oprească FANY și Cento în toate stațiile de autobuz posibile?

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Oare cât vom mai judeca, utilizând standarde duble și oare când ne vom trezi „din somnul minții”?

Am citit postarea unei „dudui” din Câmpia Turzii, care are o problemă cu primarul, Dorin Nicolae LOJIGAN, pentru faptul că Fany și Cento Trans nu opresc în stațiile de pe strada „Laminoriștilor”.

Primarul Câmpiei Turzii, dl. Lojigan, neavând ce altceva să facă, cred, s-a gândit să modifice/anuleze stațiile autobuzelor CentoTrans Câmpia Turzii- Cluj-Napoca. Nu e o super mare problemă, așa, expusă în cuvinte, însă a lăsat doar 2. Una în mijlocul orașului (la gară) și una în capătul celălalt (la blocuri). La intrarea în oraș a desființat 4 stații, nu oprește nicăieri în această zonă, doar în a cincea stație, gara. De parcă eu vin de la Cluj să merg la gară, să iau apoi trenul înapoi, sau ce? Ideea e că cele 4 stații erau pe traseul pe care îl parcurge autobuzul, nu s-ar abate de la traseu, atâta doar că nu mai au voie să oprească. Stațiile alea sunt acolo de peste 60 de ani.

Este pentru cetățenii care fac naveta, studenții care merg și vin la/de la Cluj, oamenii vârstnici la care nu se gândește nimeni pentru a le face un bine. Ca navetist, omul trebuie să meargă 25 de minute până în gară sau să ia zilnic taxi dus-întors pentru ca mai apoi să ia autobuzul care trece pe lângă stația de unde trebuia să-l ia în mod normal. E o aberație, să treci cu autobuzul prin zona ta pentru ca mai apoi să te întorci pentru că nu mai are voie să oprească acolo.

Au fost 2 vecine în audiență la dl. primar să discute această problemă, dar nu ai cu cine. A ridicat tonul și nu mai avea aer explicându-le ce și câte a făcut pentru orașul ăsta… În plus, le-a spus că este stație aproape de noi, la autogara Daghemana, care nici nu mai există și dacă ar exista, este undeva pe lângă traseul autobuzului. Dar nu mai este funcțională acea autogară. Acum este spălătorie auto acolo.

Apoi a spus că se va implementa transportul local. Și ce legătură are faptul că exista transport local când eu ar trebui să cobor în cartierul meu, la intrare în Câmpia Turzii, unde nu mai există stație de urcare/coborâre??? Vin de la Cluj să cobor în gară pentru a aștepta transportul local, să plătesc bilet pentru a mă întoarce în cartierul meu prin care trecusem deja, dar nu am putut coborî pentru că nu au voie șoferii CentoTrans să mai oprească??? E absurd!”, este o parte din postarea „duduii”, care a fost preluată de presa locală.

Ceea ce mă frapează este faptul că oamenii ăștia, care postează pe rețelele de socializare, n-au habar de viață, își dau aiurea cu părerea și nu gândesc „înafara cutiei”.

Acum să spunem lucrurilor pe nume:

  1. Este pentru prima dată în istoria Câmpiei Turzii când orașul are firmă proprie de transport public. Exact, fără RATL, fără „troci”, fără Alis, fără Fany, fără Cento Trans. STAȚIILE DE PE TERITORIUL MUNICIPIULUI CÂMPIA TURZII APARȚIN MUNICIPIULUI CÂMPIA TURZII. Consiliul Local stabilește cine ce stații utilizează. Țineți cont, toți ăștia care vă luați de Lojigan, că – PRIN CONTRACTUL DINTRE CONSILIUL JUDEȚEAN CLUJ ȘI FANY SAU CENTO TRANS – dacă se respecta caietul de sarcini din licitație, Câmpia Turzii ar fi avut o SINGURĂ NENOROCITĂ DE STAȚIE, LA DAGHEMANA! Exact, nu la gară, nu lângă Apollo, nu pe Barițiu, nu nicăieri! Pentru că CONSILIUL JUDEȚEAN CLUJ le-a cerut acestor două firme de transport să aibă o singură stație – la autogara Daghemana! Toate celelalte stații au fost puse la dispoziție… DE CĂTRE LOJIGAN (de care vă luați cu atâta nesaț).
  2. Devreme ce este PENTRU PRIMA DATĂ ÎN ISTORIE când Câmpia Turzii are propria firmă de transport public de persoane, nu e logic să aibă și PROPRIILE STAȚII, pe care să le folosească DOAR acea firmă de transport public de persoane? Nu e logic să iei autobuzul dintr-o stație până în alta?
  3. La Turda cum faceți, dragi navetiști? Luați Fany de unde vi se năzare și mergeți până unde vi se năzare? NU, nene, că și la Turda e ca la Câmpia – firma proprie – TUP are 90% din stațiile de autobuz, iar Fany are 2 stații de îmbarcare/debarcare pe sens. Desigur, de „logica primarului Matei” nu s-a luat nici un personaj local … că așa-i jocul.
  4. La Cluj Napoca, mergeți cu Cento Trans până în Mănăștur? Sau până în Dâmbu Rotund? De ce nu mergeți? De ce aveți doar 3 stații: Observator, Teatru, Piața Mihai Viteazu? De ce nu faceți gât și acolo?

Problema cea mai mare este că navetiștii și călătorii nu vor nici să gândească, nici să facă 2 – 3 pași. Vor totul de-a gata, iar problema și mai mare este că unii le țin isonul, de parcă n-ar ști adevărul, dar deh… românul s-a născut ipocrit, nu poet!

În spatele postării respectivei „dudui” sunt mulți navetiști care nu știu multe, dar vorbesc multe, iar asta este grav! Nu vă fie lene să mergeți 2 stații cu Transport Local Câmpia Turzii … și nu-l mai atacați pe Lojigan, că ce-a făcut Lojigan n-a făcut NICI UN ALT PRIMAR DIN 1990 PÂNĂ ASTĂZI! NICI MĂCAR UNUL!

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Related articles

Bucur Ovidiu Adrian
Bucur Ovidiu Adrianhttp://refleqtmedia.ro/
Jurnalist, cu 14 ani de experiență. Specializat în investigații și articole de presă din domeniile: administrativ, politic, social