Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã a monitorizat, în anul 2019, la nivel național, gradul de satisfacție a contribuabililor în legãturã cu serviciile oferite de instituție contribuabililor, în cadrul întâlnirilor lunare organizate de ANAF, pe tematici de interes.
Astfel, din peste 2.300 de rãspunsuri primite în decursul a douã luni, a reieșit cã peste 98% dintre participanții la întâlnirile organizate de ANAF apreciazã cã primesc informații utile pentru desfãșurarea activitãții.
De asemenea, peste 60% dintre respondenți sunt interesați sã participe și la întâlniri organizate printr-un serviciu de tip webinar, iar peste 47% sunt interesați sã se programeze online înainte de prezentarea la sediul unitãților fiscale.
Întrebãrile formulate în chestionar au urmãrit obținerea de informații necesare creșterii calitãții serviciilor oferite, precum și sporirea gradului de satisfacție a partenerilor ANAF.
Cele mai frecvente propuneri ale contribuabililor, pe care ANAF le are în vedere pentru a le materializa, s-au referit la mãsuri de simplificare în relația ANAF – contribuabili, la acordarea unui timp mai mare pentru desfãșurarea întâlnirilor și distribuirea unor pliante cu informații fiscale utile.












