spot_img

Primăria Turda: Anunţ de licitaţie

spot_img

Date:

Share post:

spot_img
spot_img

1.Informaţii generale privind autoritatea contractantă, precum: denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, datele de contact, persoana de contact:

Municipiul Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, Turda, județul Cluj, telefon 0264313160, fax 0264.317081, e-mail: contact@primariaturda.ro, patrimoniu.gis@primariaturda.ro

  1. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului asupra cãruia se va constitui dreptul de superficie cu titlu oneros:

Obiectul licitaţiei publice este constituirea dreptului de superficie cu titlu oneros asupra imobilului teren, proprietate privată a municipiului Turda, în suprafață  de 489 mp, situat în  Turda, str. Cireşului nr. 37 B, cu număr cadastral 65684.

Procedura de constituire a dreptului de superficie cu titlu oneros se face conform Hotărârii Consiliului Local nr. 52/28.02.2022.

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1 Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:

Persoanele interesate pot obţine un exemplar al documentaţiei de atribuire înaintând o solicitare în acest sens Primăriei municipiului Turda.

 3.2 Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:

Serviciul Evidența Patrimoniu din cadrul primăriei municipiului Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, județul Cluj (Biroul Unic – fosta poștă)

3.3 Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei: 50 de lei, se va achita numerar  la casieria Primăriei muncipiului Turda sau prin O.P., în contul RO61TREZ21921360250XXXXX.

3.4 Data-limită pentru obținerea clarificărilor:01.04.2022, ora 12:00

4.Informatii privind ofertele

4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 06.04.2022, ora 14:30

4.3 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Sediul primăriei municipiului Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, județul Cluj (Biroul Unic – fosta poștă)

4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original

  1. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 07.04.2022, ora 11:00 la sediul primăriei municipiului Turda.
  2. Instanţa competentă în soluţionarea eventualelor litigii: Tribunalul Cluj, localitatea Cluj Napoca, Calea Dorobanţilor, nr. 2-4, judeţul Cluj, 0264-596111, tr-cluj-reg@just.
  3. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 14.03.2022.

 

PRIMAR

MATEI OCTAVIAN CRISTIAN

Comentarii

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Related articles

Turda are 8 campioni naționali la Karate, categoria de vârstă -13 ani!

620 de sportivi din 44 de cluburi participante s-au aliniat la startulCampionatului Național, organizat în acest weekend la...

Colegiul Tehnic Turda este în doliu – profesorul, Olimpiu Vesa, a decedat

  „Cu adânca durere in suflet profesorii Colegiului Tehnic Turda plâng moartea celui despre care acum spunem ca a...

Lucrare de profesioniști – curțile interioare din Turda arată ca în Vest

Curțile interioare de pe strada Calea Victoriei 122-132/Nuferilor 1-19 au fost modernizate cu ultimul strat de asfalt.   În cursul...

Compania de Apă Arieș sprijină tinerii din Turda și Câmpia Turzii!

Încă de la începutul anului, Compania de Apă Arieș a dat dovadă de solidaritate și sprijin în ceea...
spot_img

ITM Mureș la datorie – controale la mai mulți angajatori din județ

La nivelul Inspectoratului Teritorial de Muncă Mureș, în cursul lunii ianuarie 2018, au fost efectuate 36 acțiuni de control în domeniul securității și sănătății...
%d bloggers like this: