Vorbim, desigur, despre DJ 150, Viișoara – Ceanu Mare – Frata, drum care străbate trei comunei ai căror primari sunt exasperați de starea carosabilului și de pericolul pe care-l reprezintă drumul.
„Gândiți-vă că avem oameni care muncesc și fac naveta la Câmpia Turzii, la Turda, la Cluj Napoca. Să faci două ore de la Ceanu Mare până la Cluj este o bătaie de joc.
Oamenii care muncesc în parcurile industriale de lângă Cluj trebuie să se trezească la 2 noaptea ca să ajungă în tura de dimineață la timp”, spune Liliana Moldovan, primarul comunei Ceanu Mare.
Aceeași stare de spirit o au și primarii din Viișoara și Frata, însă pentru Alin Tișe, totul este OK, totul este în grafic, mai puțin alocarea de bani.
Proiectul de hotărâre privind programul lucrărilor la drumuri va fi votat de consilierii județeni în ședința de miercuri, 17 aprilie. Potrivit referatului ce însoțește proiectul, suma de 27.000.000 lei cu TVA este propusă pentru finanțarea următoarelor lucrări de investiții aferente anului 2019:
– DJ182E Chiuiești – Mănăstirea Cășiel (7 km);
– DJ161E Habadoc – Buza – Feldioara – Hodaie, lucrările rămase de executat la podul de la km 27+102;
– DJ108N Aghireșu – Limita cu județul Sălaj (2,8 km);
– DJ107R Muntele Băișorii – Muntele Mare (11,3 km);
– DJ107P Gilău – Someșul Rece – Mărișel – DN1R (44,2 km);
– DJ107M Luna de Sus – Băișoara – Buru – limită Județ Alba (42 km);
– DJ109A Chinteni – Vultureni – Recea Cristur – Dealu Jurcii (38,3 km);
– DJ150 Viișoara – Ceanu Mare – Frata – Mociu (39,7 km);
– DJ103H Săcuieu – Scrind (7 km);
– DJ109C Gherla – Țaga – Cămărașu (37,8 km).
Este de așteptat ca DJ 150 Viișoara – Ceanu Mare – Frata – Mociu să fie finalizat abia în 2020.