Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a început o investigaţie la companii aeriene care activează pe teritoriul României, ca urmare a sesizărilor primite referitoare la serviciile oferite de acestea, inclusiv Wizz Air şi Ryan Air.
“Dacă s-a evaluat activitatea unei companii aeriene, atunci trebuie să o verificăm şi pe a celorlalte, aflate în aceeaşi situaţie. Trist este că aici povestea va fi mai lungă, cele două nefiind de pe teritoriul României. Chiar şi pe jos, pentru că avioanele lor nu prea mai zboară, vom ajunge la destinaţie şi măsurile vor fi în consecinţă”, a afirmat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC într-un comunicat al instituției.
Începând cu 30 aprilie, Centrul European al Consumatorilor (ECC) a înregistrat 500 de plângeri referitoare la serviciile Wizz Air şi 114 la serviciile Ryan Air.
ANPC precizează că, în prezent, centralizează toate reclamaţiile de pe teritoriul României și sfătuiește consumatorii să se adreseze, în primă instanţă, operatorilor economici de transport aerian sau agenţiilor de turism intermediare, pentru soluţionări amiabile. Ulterior, se pot adresa autorităţilor competente.
Sursa: forbes.com
Comentarii