TDV Spălătorie și Vulcanizare a remis în urmă cu doar câteva momente, un anunț prin care, efectiv, se ceartă cu clienții recalcitranți.
Astfel, după o serie de reclamații primite prin telefon de conducerea firmei, aceștia din urmă au hotărât să „se răzbune” printr-un comunicat devastator.
„IN ATENȚIA CLIENȚILOR SPĂLĂTORIEI DE COVOARE ‼️
– Avem 1 singur șofer care se ocupă de ridicatul covoarelor dar in același timp și de predarea lor acasă !!
– Acel singur șofer este solicitat atât de Câmpia Turzii , Turda , Luna cât și satele apropiate !!
– Comenzile sunt in funcție de apel, nu e nimeni prioritar in fata altcuiva !
– Dacă comenzile nu sunt onorate in aceasi zi , se onorează următoarea zi .
– Comenzile de peste Weekend care nu au fost onorate rămân pe luni cel târziu marți in funcție de câte comenzi s-au făcut.
– Dacă vedeți ca nu sunteți sunat de către vreun sofer, simplu sunati înapoi și amintiți fără nervi și crize !!
Va cerem dacă n-ați fost onorat in ziua când vi s-a spus sa va gândiți înainte de a suna și critica, ca nu sunteți singuri in aceasta lume și mai exista și alți oameni cu probleme și dezabilitati care trebuie ajutați prin ridicarea covoarelor chiar de la etajul 4, sau pur și simplu exista alte comenzi înaintea Dvs.
Este de prioritatea noastră sa ridicam toate covoarele de la fiecare persoana in parte.
Așa ca înainte de a suna și urla prin telefon puneți-vă Dvs in aceste situații, noi nu avem nevoie de nervii Dvs !! Va mulțumim pentru înțelegere !”, au transmis reprezentanții societății.
Întrebarea simplă care se pune în acest context este … dacă au probleme cu forța de muncă, de ce nu angajează un șofer în plus, în loc să se certe cu proprii clienți?
Vă reamintim că spălătoria TVD aparține tânărului om de afaceri, Dan Turcu, proaspăt numit președinte al organizației de tineret, ALDE Câmpia Turzii.