fbpx
HomeȘtiri din Turda30 de milioane de euro - investiție pentru un upgrade în brandurile...
spot_img
spot_img

30 de milioane de euro – investiție pentru un upgrade în brandurile Turzii

- Publicitate -
spot_img

În cadrul unui interviu acordat NCN, primarul Municipiului Turda, Cristian Matei, a prezentat unele detalii cu privire la noua investiție pe care o are în vedere pentru dezvoltarea Salinei Turda, dar și de celelalte branduri turistice pe care Matei, în calitate de primar, le are în vedere pentru proiecte de dezvoltare menite să creeze în Turda o alternativă economică la vechea platformă industrială.

„Toată lumea vorbește de Salina Turda. Noi avem aici un adendum, în care dorim să obținem finanțare europeană pentru o nouă mină, încă o capacitate de vizitare, care ar dubla numărul de vizitatori la Turda. Acum avem 700.000 de vizitatori și am vrea să ajungem la 1,5 milioane. Avem studiul de fezabilitate efectuat, iar investiția a fost agreată de Ministerul Fondurilor Europene și de Bruxelles și zic că vom reuși să obținem aproximativ 18 milioane de euro”, a declarat Cristian Matei.

Pe lângă investiția de la Salină, edilul turdean a vorbit și despre cei 5 milioane de euro pe care administrația locală i-a primit pentru demararea lucrărilor de reabilitare a Castrului Roman.

„Aici vorbim despre o suprafață de 32 de hectare. Este clar că 5 milioane de euro  nu ne ajung pentru toate lucrările pe care le avem în vedere, însă intenționăm să preluăm modelul investițional de la Alba Iulia și să realizăm investiții în cascadă, cu fonduri europene contractate pe diverse axe de finanțare, astfel încât la finalul lucrărilor să evidențiem Castrul Roman la adevăratul său potențial”, a declarat Cristian Octavian Matei, primarul Municipiului Turda.

Comentarii

spot_img
- Advertisement -
spot_img
- Advertisement -

RefleqtMedia pe rețelele de socializare

2,851FansLike
562FollowersFollow
356SubscribersSubscribe

Citește

- Advertisement -

Ultimele știri

- Advertisement -

Comentarii

%d bloggers like this: