🔢 Din punct de vedere cantitativ activitatea S.P.C.P. CLUJ, în perioada 01.01.2023 – 31.12.2023, au fost înregistrate 50.486 de cereri, din care:
- 46.395 cereri pentru pașapoarte electronice;
- 733 cereri pentru pașapoarte electronice CRDS;
- 3.343 cereri pentru pașapoarte temporare;
- 15 cereri pentru pașapoarte temporare CRDS.
➡️ La ambasadele și consulatele României din străinătate au fost depuse cereri pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, acestea însumând un număr de 6.875 cereri care au fost validate și aprobate de către lucrătorii din cadrul serviciului nostru.
➡️ Au fost înmânate titularilor la ghișeu 3.340 de pașapoarte temporare și 48.398 electronice.
➡️ În perioada analizată s-au primit de la instanțele de judecată și parchete un număr de 2.430 comunicări, pentru persoanele împotriva cărora s-a dispus măsura suspendării exercitării dreptului la libera circulație în străinătate plus alte observații.
➡️ Pe linia activității privind suspendarea exercitării dreptului la libera circulație în străinătate au fost implementate un număr de 1.106 restricții.
✅ În anul 2023, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Cluj a desfășurat în mod permanent, sub conducerea doamnei prefect Irina Munteanu, prin Șeful Serviciului, Comisar-șef de poliție, doamna Orosan Adela, activități pentru îmbunătățirea serviciilor și a condițiilor oferite cetățenilor și angajaților.