În ultima ședință de Consiliu Local, Andrei Suciu, consilier local USR Turda, a ridicat problema străzii Rândunicii, cuprinsă pentru a nu știu câta oară într-un proiect de finanțare și nicicând finalizată, precum marea majoritate a străzilor din Turda.
Reabilitată la nivel de binder (strat de bază) în 2016, chiar după preluarea primului mandat de către actualul primar, fără însă ca asta să însemne și modernizarea trotuarelor, strada Rândunicii a fost din nou săpată de Compania de Apă Arieș, împreună cu străzile adiacente, multe dintre ele reabilitate recent.
Dincolo de lipsa de viziune și coerență a programului de asfaltare din Turda, cu disconfort major pentru cetățeni, administrația locală necoordonându-se cu furnizorii de utilități pentru a evita “sindromul meșterului Manole”, legea impune operatorilor de utilități readucerea unei străzi la forma inițială după încheierea lucrărilor proprii.
Este ceea ce nu s-a întâmplat pe strada Rândunicii, acolo unde asfaltul este efectiv prăbușit pe multe porțiuni, în zona lucrărilor efectuate de CAA, fără nicio reacție din partea administrației locale!
Oare de ce asfaltăm pentru a sparge din nou după câteva luni sau un an? Cine plătește costurile acestor asfaltări compromise? De ce nu se poate stabili un calendar clar al asfaltărilor prin coordonarea cu furnizorii de utilități?
Urmăriți mai jos intervenția consilierului USR Andrei Suciu pe această temă.












