spot_imgspot_img

Un clujean a rămas interzis când a văzut cât costă o porție de Carbonara, la VAMA VECHE

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Dragoș Vana, clujeanul care, din 2020 încoace, ne ține la curent cu evoluția pandemiilor, prin intermediul graphs.ro
a rămas interzis când a văzut cât costă o porție de paste carbonara, la un restaurant de la mare.

Pentru cele 350 de grame de mâncare: spaghetti, ouă, brânză pecorino, pancetă, usturoi, ulei de măsline extravirgin, pătrunjel, condimente – clienții trebuie să scoată din buzunar 77 de lei, echivalentul a circa 12 lire sterline sau 15 euro. „Probabil cel mai scump restaurant dintr-un camping din lume… Toata restaurantele din Vamă s-au scumpit, dar unele au ajuns chiar la prețuri astronomice”, a scris autorul postării. Fotografia a devenit imediat virală, sute de persoane reacționând cu comentarii ironice, uneori exagerate, alteori, nu: „În banii ăștia îmi iau bilet de avion cu Wizz Air și mănânc paste de la mama lor”, „Sper că shaormele sunt mai accesibile. Altfel îmi anulez rezervarea la hotel”, „Guvernul vine în sprijin cu o reducere de 50 bani”, „Hai lasă-mă. Azi în Roma: 10 euro (50 lei). Și mănânci și vezi monumente antice”, „Poate daca sunt carbonara au pus în preț și certificate verzi , emisii de carbon”.

Astăzi, Dragoș Vana a revenit cu o postare, legată atât de restaurantul care a comercializat pastele cu preț astronomic, cât și de reacția publică la postarea sa.

Merita sau nu 77 de lei o portie de paste?

S-a viralizat putin postarea mea de ieri, a aparut si prin presa, dar discuta ramane.
In formarea pretului unui bun/serviciu intra tot timpul si perceptia consumatorului despre acesta (pozitiva sau negativa).
 
Problema e urmatoare: la noi brandul “Marea Neagra” e un brand slab. Sunt cunoscute serviciile proaste, plajele murdare, cazarile vai de ele. Tu si daca incerci sa oferi servicii bune, calitative si cu un pret pe masura, te trage in jos brandul.
 
De aia nimeni nu se ostracizeaza la 15 Euro portia de paste in Italia dar isi da ochii peste cap in Romania. Poate produsul pe care il oferi tu de sine statator merita, dar nu te ajuta contextul.
 
Da, normal, ai optiunea sa te ridici si sa pleci daca nu-ti convine. Din fericire sistemul capitalist in care ne aflam va da verdictul. Ori supravietuieste pentru ca isi gaseste o nisa de super-pretentiosi plini de bani, ori e nevoit sa reduca preturile ca sa nu inchida.
Apropo, Sandalandala, voi stiti cat costa reclama in Libertatea? No bun, astept o invitatie la o portie de carbonara, ca acum chiar sunt curios.”, scrie Dragoș Vana pe rețelele de socializare.
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Related articles

Bucur Ovidiu Adrian
Bucur Ovidiu Adrianhttp://refleqtmedia.ro/
Jurnalist, cu 14 ani de experiență. Specializat în investigații și articole de presă din domeniile: administrativ, politic, social