Cine i-a învățat pe amatorii ăștia să facă PR?
ACGD Cluj Napoca organizează două evenimente de factură internațională, în săptămâna care urmează – foarte bine și felicitări.
Numai că, pentru cele două evenimente și-au ales partenerii media, și-au inserat logo-urile pe afișe, dar ce-au zis? „Ia să culdușim noi nițică promovare și în presa locală.”
Așa că, pe șustache, fără un email de „bă, vreți?”, ne-au trimis două comunicate de presă, în care au avut cutezanța de a-și insera atât partenerii media, cât și logo-urile lor…
Păi … dragilor, dacă vreți să vă promovați, propuneți-ne un parteneriat media, nu ne trimiteți comunicate în care vă promovați proprii parteneri media.
Nu ne dăm a fi mari într-ale traficului, dar promovarea e promovare, iar cei de la Academia „Gheorghe Dima”, au dat cu bâta-n baltă… pe sistemul „luați, papagalilor, un comunicat de presă”…
Rușine și jenă să vă fie!
RefleqtMedia promovează, cu drag și profesionalism, orice eveniment în care este invitat să fie partener media, dar sub nicio formă nu vom publica evenimente „pe șustache” … astfel de atitudini injuste nu își au rolul în P.R., iar ideea că „am crezut că vă interesează” e un fâs ridicol!