Raportul prezentat de comisia de recepție în urma efectuării controlului asupra tronsonului al treilea de pe Autostrada Turda Sebeș este unul incredibil și arată neprofesionalismul total demonstrat de constructorul autostrăzii.
Unele dintre bretelele de acces pe autostradă sunt atât de înguste încât abia încape o Dacia Duster, au apreciat aceștia. Se pare că, în loc să aibă 3,75 de metri lățime cât este lățimea standard a unei benzi de autostradă, acestea au aproximativ 2 metri. Mai puțin chiar decât în cazul unui drum național, unde lățimea benzii este de 3.5 metri.
Realizarea unei evaluări de siguranță rutieră la fiecare recepție de lucrări este obligatorie însă raportul în cauză îi deranjează chiar pe cei de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Asta pentru că supervizarea și verificarea calității lucrărilor și a cantităților de materiale decontate de către constructor au fost derulate chiar de Direcția Regională Cluj a CNAIR, care ar fi trebuit să sesizeze la timp neconformitățile și să nu accepte plata facturilor către constructorul italian Tirrena Scavi.
În acest context, Asociația Pro Infrastructura face presiuni pentru ca Ministerul să facă public raportul comisiei de recepție.