Scuza ieftina invocata de un restaurant din Campia Turzii, dupa ce au intarziat o comanda doua ore

spot_imgspot_img

Nici scuzele nu mai sunt ce erau odata.. 

Un psiholog din Campia Turzii a relatat ce i s-a intamplat, ieri, dupa ce a comandat mancare de la un restaurant faimos din oras.

“Sunt total uluit! Am comandat mâncare de ”La Strada” (în veci să le fie pomenit numele) și după două ore mi-au spus că au avut o comandă mai mare. Respect, voi transmite pe toate canalele scuzele că i-am deranjat”, a povestit psihologul.

Sous-chef, Tiberiu Ionut Popescu, a explicat care este modul profesionist in care trebuia sa actioneze restaurantul.

“In HORECA nu exista scuze gen ” am avut comanda mai mare” ,daca fluxul e prea mare,se inchid comenzile temporar,astfel incat toti clientii ,ca toti platesc,sa aiba parte de mancare calda si gatita corect… dar cand e sac fara fund,se iau comenzi si nu se pot onora….industria ospitaliera se refera la cu totul altceva, dar din pacate majoritatea patronilor se gandesc doar la bani si uita adevaratele principii si defapt ceea ce te face fericit in HORECA. Ar fi frumos un replay din partea staffului,dar precum suntem obisnuiti,in tara asta se raspunde doar la lauda…”  a spus Popescu.

spot_img
%d