spot_img
spot_img

SC Domeniul Public Turda SA caută DIRECTOR GENERAL

spot_img

Date:

Share post:

spot_img

ARC CONSULTING asistă DOMENIUL PUBLIC TURDA SA în recrutarea și selecția postului de Director General. DOMENIUL PUBLIC TURDA SA reprezintă serviciul public de administrare a domeniului public, aflat în subordinea autorității locale și desfășoară activități de: construcții de drumuri, căi publice; reparații și întreținere drumuri și căi publice; producerea și comercializarea mixturilor asfaltice și a betoanelor de ciment; salubritate stradală, inclusiv deszăpezirea căilor publice; servicii de întreținere și înfrumusețare a zonelor verzi, producție legume și flori; întreținere și reparații auto, coloana auto.

Condiții obligatorii de participare:

1. Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă;

2. Experiență profesională (minim 10 ani);

3. Experiență anterioară relevanta pe post de administrator/director/manager/coordonator (minim 3 ani);

4. Experiență în gestionarea unui buget de minim 1 mil.euro.

5. Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;

6. O stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.

Condiții care constituie avantaj:

1. Experiența de guvernanță corporativă;

2. Experiență în derularea programelor de responsabilitate sociala și de mediu;

3. Cunoașterea, cel puțin, a unei limbi de circulație internațională.

Criterii eliminatorii:

1. Demiterea din funcțiile deținute conform legislației în vigoare (din domeniul public sau privat).

Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:

1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;

2. Copie act de identitate;

3. Copie documente care atestă pregătirea profesională;

4. Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);

5. Cazier judiciar;

6. Cazier fiscal;

7. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate.

Criterii de evaluare/selecție:

1. Competențe specifice sectorului de activitate;

2. Competențe profesionale de importanță strategică;

3. Cunoștințe de Guvernanță corporativă;

4. Competențe sociale și personale;

5. Alinierea cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.

Candidații interesați pot trimite CV-urile până la data de 17 ianuarie 2018 inclusiv, pe adresa de e-mail office@arc-consulting.ro. Informații suplimentare puteți obține la telefon 0733-661233 persoana de contact Elena Caprar sau pe site-urile www.arc-consulting.ro. si www.domeniulpublicturda.ro

Comentarii

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Related articles

Accident în sensul de la pompieri, Turda, produs de un scuterist de 75 de ani

Accident rutier produs în jurul orei 11.30, în municipiul Turda. Conducătorul unui motoscuter, în vârstă de 75 de ani,...

Drogat, la volan, pe strada Cucului din Turda

La data de 27 iunie a.c., în jurul orei 09.30, polițiștii din cadrul Poliției municipiului Turda au oprit...

Primăria Turda este pe TikTok

Primăria Turda este printre puținele instituții din județul Cluj care încearcă socializarea cu cetățenii și prin intermediul rețelei...

Petru Santei – locul 1 la turneul internațional Altius Cup București

Deși are peste 70 de ani, Petru Santei continuă să facă performanță în sportul pe care-l iubește atât...
spot_img

“Norul de fum care vine din Ucraina” – fake news grosolan

In ultimele zile, mai multe site-uri de stiri au prezentat informatii privind un potential nor de fum care ar putea ajunge deasupra Romaniei. In urma...
%d bloggers like this: