ARC CONSULTING asistă DOMENIUL PUBLIC TURDA SA în recrutarea și selecția postului de Director General. DOMENIUL PUBLIC TURDA SA reprezintă serviciul public de administrare a domeniului public, aflat în subordinea autorității locale și desfășoară activități de: construcții de drumuri, căi publice; reparații și întreținere drumuri și căi publice; producerea și comercializarea mixturilor asfaltice și a betoanelor de ciment; salubritate stradală, inclusiv deszăpezirea căilor publice; servicii de întreținere și înfrumusețare a zonelor verzi, producție legume și flori; întreținere și reparații auto, coloana auto.
Condiții obligatorii de participare:
1. Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă;
2. Experiență profesională (minim 10 ani);
3. Experiență anterioară relevanta pe post de administrator/director/manager/coordonator (minim 3 ani);
4. Experiență în gestionarea unui buget de minim 1 mil.euro.
5. Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;
6. O stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
Condiții care constituie avantaj:
1. Experiența de guvernanță corporativă;
2. Experiență în derularea programelor de responsabilitate sociala și de mediu;
3. Cunoașterea, cel puțin, a unei limbi de circulație internațională.
Criterii eliminatorii:
1. Demiterea din funcțiile deținute conform legislației în vigoare (din domeniul public sau privat).
Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
2. Copie act de identitate;
3. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
4. Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);
5. Cazier judiciar;
6. Cazier fiscal;
7. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate.
Criterii de evaluare/selecție:
1. Competențe specifice sectorului de activitate;
2. Competențe profesionale de importanță strategică;
3. Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
4. Competențe sociale și personale;
5. Alinierea cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.
Candidații interesați pot trimite CV-urile până la data de 17 ianuarie 2018 inclusiv, pe adresa de e-mail office@arc-consulting.ro. Informații suplimentare puteți obține la telefon 0733-661233 persoana de contact Elena Caprar sau pe site-urile www.arc-consulting.ro. si www.domeniulpublicturda.ro