Nici nu s-a decis bine că Petre Pop va fi candidatul PSD-ului la Primăria Câmpia Turzii, că organizația trandafirie a început delirul.
În cea mai recentă postare a lor (la care au 4 like-uri de la 4 membri PSD), partidul roșu vorbește despre PROFITUL OBȚINUT de piețele din Câmpia Turzii, în care s-au vândut 100% produse românești!
„În ultimii 10 ani, în Câmpia Turzii, piețele au devenit un mediu propice pentru vânzarea și achiziționarea de produse autohtone românești, susținute și modernizate de administrația PSD. Datele statistice arată că această inițiativă a avut un impact semnificativ. Cu 82% dintre producători prezenți pe piață, între anii 2016 și 2023, s-au vândut anual cca. 90 de tone de produse lactate autohtone. Încasările au înregistrat o creștere remarcabilă, ajungând la 20 de miliarde de lei vechi în intervalul 2013-2016.
Aceste piețe nu numai că au adus profit comunității, dar au contribuit și la promovarea produselor românești de calitate. Mai mult decât cifrele, aceste piețe au devenit sursa de trai pentru peste o mie de locuitori, asigurându-le astfel un trai zilnic sustenabil. Acest succes ilustrează eficiența administrației PSD în sprijinirea producătorilor autohtoni și în promovarea economiei locale.” este delirul greu de crezut, publicat de PSD Câmpia Turzii.
Când i-am întrebat, pe facebook, despre ce profit vorbesc, cei de la PSD au inventat un termen: PROFIT SOCIAL, așa că am întrebat și inteligența artificială despre ce vorbește PSD-ul.
„Fraza “profit social” nu are o definiție standard in contabilitate.
Există însă două concepte care ar putea fi relevante pentru ceea ce căutați:
- Profitul net al unei companii: Acesta reprezintă câștigul rămas după deducerea tuturor cheltuielilor din veniturile totale. Profitul net este un indicator important al performanței financiare a unei companii.
- Antreprenoriatul social: Acesta este un tip de afacere care are o misiune socială pe lângă obiectivul de a face profit. Profiturile obținute de o întreprindere socială sunt folosite pentru a finanța impactul social dorit, cum ar fi crearea de locuri de muncă, îmbunătățirea educației sau protejarea mediului.
Așadar, în funcție de context, “profit social” se poate referi la profitul net al unei companii sau la profiturile unei întreprinderi sociale care sunt reinvestite pentru a genera impact social.”, este răspunsul pe care l-am primit de la Gemini, roboțelul de AI de la Google.
Bine, peste toate astea, faza cu 100% produse românești este demnă de retorica leninistă, în condițiile în care, comercianții de produse agroalimentare care vând în piață își fac aprovizionarea de la Dezmir, via Polonia.