spot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Nici n-au preluat bine traseul Turda – Cluj că Fany are deja plângeri de la cetățeni!

Oare nu s-ar putea ca licitațiile privind atribuirea de trasee pe drumurile județene din Cluj să conțină prevederi prin care să fie reziliat contractul cu prestatorul de servicii, în cazul plângerilor repetate ale călătorilor? 

Lansăm această întrebare retorică deoarece, deși n-au preluat traseul Turda – Cluj Napoca decât de două săptămâni, dar Fany deja au plângeri de la cetățeni.

Este o problema mai veche de vreo 13 ani de când fac naveta și afectează o parte din navetiști. În momentul de față e vorba de firma Fany, dar în trecut era Alis. Ambii furnizori procedează la fel de josnic.

Firmele acestea nu își pot onora serviciile pentru abonații lor. Plătești un abonament degeaba. Ca să poți beneficia de serviciile abonamentului trebuie să aștepți până la 2 ore în stație. Autobuzele vin pline și nu mai opresc în a 2-a stație.

În primii 2 ani ai navetei mele, zilnic întâmpinam situația aceasta. Așteptam 2 ore în stațiile din Observator sau Cipariu, treceau microbuzele și nu puteau opri. Nu înțeleg modul în care au fost gandite abonamentele acestea. Dacă ei s-au văzut cu banii în mână nu se mai gândesc să îți furnizeze serviciile, nu le mai pasă de abonați. Pur românesc.

Rugămintea mea este să promovați ideea de profesionalism și omenie. Nimeni nu se mai gândește să fie om și să nu mai dobândească câștiguri prin vicleșuguri și durerea altora. 

Practic eu am plătit degeaba acest abonament că va trebui să mă descurc cum pot, să merg cu ocazii, să dau alți bani. În situația mea sunt foarte mulți. În cele 2 ore de așteptare aud povești foarte triste ale oamenilor care au o situație și mai grea ca a mea”, transmite o femeie, citată de stiridecluj.ro

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img