Incepand cu data de _____11.10.2022_____se vor prelua cererile pentru ajutorul de incalzire a locuintei cu gaze naturale/lemne/energie electrica pentru sezonul rece 1 NOIEMBRIE 2022-31 MARTIE 2023.
Pentru a beneficia de ajutorul de incalzire familiile trebuie sa aiba venitul net lunar/membru de familie pana la suma de 1386 lei, iar persoanele singure pana la suma de 2053 lei si sa nu detina bunuri din lista celor care exclud acordarea ajutorului (ANEXA LA ANUNT). De asemenea, familiile si persoanele singure ale caror venituri se situeaza pana la aceste sume pot beneficia si de suplimentul pentru energie , in suma fixa, pe tot parcursul anului (10 lei supliment gaz, 20 lei supliment combustibili solizi, 30 lei energie electrica).
Pentru a beneficia de ajutorul pentru incalzire pe toata perioada sezonului rece, cererile vor fi depuse pana in data de 20 NOIEMBRIE 2022.
Formularele de cerere, lista cu actele necesare, lista bunurilor care exclud acordarea ajutorului, pot fi obtinute de la Primaria Comunei Mihai-Viteazu, Compartimentul de Asistenta Sociala sau de pe site-ul Primariei : www.primariamihaiviteazu.ro
Informatii suplimentare la telefon: 0748127272
ACTE NECESARE AJUTOR INCALZIRE SI SUPLIMENT ENERGIE 2022-2023
- dosar plic
- cerere tip (de la Compartimentul de Asistenta Sociala din cadrul Primariei Mihai-Viteazu sau de pe site-ul Primariei (primariamihaiviteazu.ro)
- factura gaz si de energie electrica (in cazul in care se solicita si suplimentul pentru energie).
- copii acte identitate ale tuturor membrilor familiei (carte identitate sau in cazul copiilor sub 14 ani copia certificatului de nastere), copie sentinta divort (unde este cazul), hotarari judecatoresti privind incredintare minori, intretinere, plasament etc.
- acte doveditoare privind veniturile nete realizate de catre membrii familiei in luna anterioara depunerii cererii (adeverinte salariu, cupoane pensie, cupoane alocatie plasament, indemnizatii somaj, indemnizatii crestere copil, indemnizatii de handicap etc). Adeverintele de salariu vor contine si valoarea tichetelor de masa, cadou, voucherele de vacanta, iar in cazul in care salariatul nu beneficiaza de aceste drepturi se va face aceasta mentiune.
- Alte acte doveditoare privind veniturile – de exemplu deciziile APIA, contracte de arenda etc.
- Reprezentantii Compartimentului de Asistenta Sociala vor verifica in programul PATRIMVEN veniturile declarate de catre beneficiari
- Foaie de patrimoniu (de la Serviciul Taxe si Impozite) pentru toti membrii familiei care detin bunuri mobile/imobile
- Adeverinta de la Registrul Agricol (pentru terenurile si animalele detinute)
- In cazul in care familia detine un autoturism/ o motocicleta este necesara si copia talonului
NOTA: Orice modificare survenita la veniturile/componenta/bunurile familiei se va anunta in termen de 5 zile de la producerea modificarii, completandu-se o noua cerere insotita de documentele care atesta modificarea.













