După ce, în luna decembrie, mai multe orașe mari din România au fost împânzite cu panouri publicitare prin care cetățenii erau conștientizați cu privire la problemele care pot fi generate de vaccinuri.
“Vaccinurile nu sunt sigure. Citeşte prospectele. Informează-te, Cunoaşte riscurile sau. Vaccinarea este o alegere”- sunt mesajele inscripţionate pe panourile care au reapărut în Cluj. Acestea trimit către site-ul www.cunoaste-riscurile.ro, înregistrat de o persoană fizică.
În conformitate cu legislația română, campaniile publicitare care fac referire la sănătatea umană trebuiesc avizate de Ministerul Sănătății.
”Acest panou publicitar a apărut la Braşov acum două zile (n red în luna decembrie). Panouri similare au apărut la Iaşi şi Cluj. Înţeleg că este o campanie de «informare» sau mai bine zis dezinformare asupra faptului că vaccinurile «nu sunt sigure». Oare lipsa vaccinării este mai sigură? La cei care încearcă prin orice metodă să transmită omului de rând că vaccinurile nu sunt sigure îi spun că lipsa vaccinării poate ucide chiar, sau cel putin să lase copilul cu invaliditate pe viaţă. Uitaţi-vă la ce s-a întâmplat cu copiii afectaţi de rujeolă. Lipsa vaccinării a fost unul din cauzele principale a formei grave a bolii la copiii nevaccinaţi şi a decesului unora dintre ei”, scria, în luna decembrie, secretarul de stat în MAI, Raed Arafat.
sursa foto: monitorulcj.ro