Anunţ referitor la elaborarea unui proiect de act normativ
Astăzi, 30.09.2024, PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURDA anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
proiect de hotărâre nr. 192 / 27.09.2024 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pe anul 2025.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
• referatul de aprobare nr. 146690/27.09.2024 al inițiatorului cu privire la stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pe anul 2025;
• raportul de specialitate nr. 502/27.09.2024 al Direcției Impozite și Taxe Locale cu privire la stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pe anul 2025;
• textul complet al proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pe anul 2025.
• anexa nr. 1 – Tabloul cuprinzând cotele, valorile impozabile, nivelurile impozitelor și taxelor locale;
• anexa nr. 2 – Procedura de acordare a facilităților fiscale aprobate de Consiliul local al municipiului Turda;
Documentaţia poate fi consultată:
• pe pagina de internet a instituţiei, la adresa www.primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice;
• la sediul instituţiei Primăria Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918 nr. 28;
• proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Compartiment Relația cu Cetățenii – registratura ghişeului unic al Primăriei Primăriei Municipiului Turda, în intervalul 30.09.2024 – 11.11.2024, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în perioada 01.10.2024 – 11.10.2024:
– ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: impozite.taxe@primariaturda.ro;
– prin poştă, pe adresa Primăria Municipiului Turda, Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud. Cluj;
– la registratura ghișeului unic al Primăriei Municipiului Turda, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 31-33, de luni până joi între orele 08.00 – 15.00 și vineri între orele 08.00 – 12.30.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind proiectul de hotărâre nr. 192/ 27.09.2024 referitor la stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pe anul 2025“
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primariaturda.ro la secţiunea „consiliul local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice”;
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă.
Pentru informaţii suplimentare, persoane de contact: Sălăgean Gabriela – director executiv Direcția Impozite și Taxe Locale din în cadrul Primariei Municipiului Turda.
Prezentul anunţ a fost afişat la data de 30.09.2024.
PRIMAR,
Cristian Octavian Matei
întocmit/redactat
consilier juridic Adrian Vana
1 ex.