Hotel Ramada Cluj angajeaza personal hotelier.
Interviurile se realizeaza de catre reprezentantii Hotelului Ramada Cluj, joi 1 februarie intre orele 11.00-15.00 in sala de sedinta a Palatului Cultural Campia Turzii. Info la tel 0736.301.486. VA ASTEPTAM LA INTERVIU! Va rugam sa aduceti si un CV.
POSTURI DISPONIBILE:
1. Cameriste hotel – 5 posturi disponibile
Ne dorim persoane harnice, corecte si serioase, care isi doresc un mediu de lucru placut si contract pe termen lung.
Principalele atributii: curatenie in camerele de hotel si bai, dotarea camerei cu cele necesare (prosoape, asternuturi curate etc), completarea si verificarea minibarului
Cerinte: experienta minima in munca, nu e obligatorie experienta in domeniul hotelier
Studii: minim studii medii sau o scoala profesionala
Program de 8 ore pe zi.
2. Femei de serviciu pe spatiile din hotel – 2 posturi disponibile
Ne dorim persoane harnice, corecte si serioase, care isi doresc un mediu de lucru placut si contract pe termen lung.
Principalele atributii: curatenie in spatiile comune din hotel: restaurante, Sali de conferinte, SPA, birouri.
Cerinte: experienta minima in munca, nu e obligatorie experienta in domeniul hotelier
Program: 12/24, 12/48
3. Manager Housekeeping – 1 post disponibil
Principalele atributii: organizarea activitatii cameristelor din subordine (aprox 15 persoane), organizarea orarului de lucru si stabilirea prioritatilor de curatenie in hotel, evidenta status-ului camerelor din hotel.
Cerinte: De preferinta cu experienta in domeniul hotelier pe un post similar, limba engleza nivel mediu-avansat.
Program 8 ore pe zi
4. Bellboy (Lucratori Concierge Hotel) – 2 posturi disponibile
Principalele responsabilitati
– Intampina, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesionist, oaspetii pentru cazare
– Primeste si ajuta oaspetii la transportarea bagajelor din/in camera si parcheaza masinile in parcarea subterana
– Se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele care se desfasoara
– Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor
– Efectueaza diferite comisioane
Cerinte:
-persoana serioasa, responsabila, comunicativa
– Permis de conducere cat. B
– Atentie distributiva
– Abilitatea de a organiza si a identifica activitatile prioritare
– Cunoasterea limbii engleze, nivel conversational
Program: 12/24, 12/48
5. Bucatar mic dejun – prepara micul dejun pentru clientii din hotel.
– minima experienta in domeniu
– dispus la program de la ora 5.30 la 12
Toate aceste posturi sunt cu contract pe perioada nedeterminata, se acorda, pe langa salariul de baza, bonuri de masa si decontarea transportului in comun Campia Turzii-Cluj – abonament lunar – tren sau autobuz.
Ioana Racolta
Manager Resurse Umane – Ramada Hotel Cluj