Fiindcă se apropie sfârșitul lui 2018, am decis să aruncăm o privire pe SEAP pentru a afla ce vrăji mai fac primarii din zona noastră de interes.
Așadar, am văzut și achizițiile întreprinse de Primăria Aiud și ne-am crucit.
Mii de lei plătiți de Primărie, din Bugetul Local de Venituri și Cheltuieli, pentru servicii de publicitate unor entități jurnalistice FĂRĂ DATE DE AUDIENȚĂ.
Astfel, site-urile albastiri.ro, proalba.ro, albacarolinatv.ro, ab.ro sau Radio Event Alba Iulia au primit contracte preferențiale, cu valori cuprinse între 500 și 1000 lei/lună deși niciunul dintre aceste organisme media NU sunt listate pentru măsurarea traficului de audiență.
Ca o comparație, site-ul de știri RefleqtMedia.ro, care NU ARE NICI MĂCAR UN AN DE VECHIME, a înregistrat peste 11.900 de VIZITATORI UNICI, în anul 2018, provenind din județul Alba.
Așadar, la începutul lui 2019, vom face și noi o ofertă primăriei Aiud, iar dacă vom fi refuzați, vom ști că la Aiud banii se împart pe criterii murdare.
La final, o îndemnăm pe consiliera locală independentă, Ionela Danciu, un fervent opozant al conducerii municipiului, să întrebe în plenul Consiliului Local CARE AU FOST CRITERIILE DE ACORDARE A CONTRACTELOR DE PUBLICITATE MEDIA?












