Primăria Comunei Tritenii de Jos anunță că, în data de miercuri, 2 iulie 2025, începând cu ora 09:30, o echipă mobilă din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj se va deplasa în localitate, în vederea preluării documentelor necesare pentru eliberarea cărților de identitate.
Acțiunea va avea loc la Căminul Cultural din Tritenii de Jos, fiind destinată tuturor persoanelor care:
au cartea de identitate expirată sau urmează să le expire în următoarele 180 de zile;
au împlinit vârsta de 14 ani și trebuie să obțină primul act de identitate;
doresc să își schimbe buletinul ca urmare a aprobării Nomenclatorului Stradal;
se află în alte situații care impun schimbarea actului de identitate;
solicită viza de reședință.
Acte necesare:
actul de identitate (dacă există);
certificatul de naștere (original și copie);
certificatul de căsătorie sau hotărârea definitivă de divorț (după caz);
certificatele de naștere ale copiilor sub 14 ani, dacă își schimbă domiciliul împreună cu solicitantul;
document justificativ al adresei (ex. adeverință de la Registrul Agricol);
suma de 7 lei – contravaloarea cărții de identitate.
Mențiune: Pentru persoanele care își schimbă actul de identitate în urma aprobării Nomenclatorului Stradal, costul cărții de identitate va fi acoperit de către Primărie.
Pentru informații suplimentare, cetățenii sunt rugați să contacteze Compartimentul Stare Civilă al Primăriei Comunei Tritenii de Jos – Maria Zăhan, consilier stare civilă, la telefon: 0264.285.995.
Primar,
Septimiu-Gabriel Mărginean