Funcționarea deficitară și neprofesionistă a Serviciului de Ambulanță a Județului Cluj afectează credibilitatea unor entități care nu au nici o legătură cu acest sistem.
Astfel, după nenumăratele știri privind întârzierile Ambulanțelor la diverse cazuri, mai mulți cetățeni s-au apucat să-l „contreze” pe primarul Câmpiei Turzii – Dorin Lojigan.
Aceștia îl acuză pe primar pentru faptul că nu angajează … mai mult personal pentru AMBULANȚĂ.
Nemulțumit, firește, de opiniile răutăcioase ale cetățenilor, primarul a răspuns public.
„Nici ambulantele, nici soferii si nici medicii de pe ambulante nu tin nici de primarie si nici de spital. Tin de serviciul de ambulata Cluj. Ei fac angajari nu noi sau spitalul. Noi doar ii gazduim in curtea spitalului. SI asta pana in martie apoi se vor muta de acolo in sediu nou. În al doilea rand, poti sa angajaezi DOAR soferi ca degeaba ii angajezi ca soferii nu stiu sa trateze bolnavi. Pentru o ambulanta de tip B trebuie minim 2 peresoane pe schimb (sofer + asistent medical) adica 6 persoane pe zi (3 schimburi) + inca 3 ca sa asiguri liberele si concediile. Deci un total de 9 persoane in plus pentru o ambulanta. Pentru o ambulanta de tip C trebuie minim 3 peresoane pe schimb (sofer + asistent medical + medic) adica 9 persoane pe zi (3 schimburi) + nca 3 ca sa asiguri liberele si concediile. Deci un total de 12 persoane in plus pentru o ambulanta. Si toate aceste persoane nu sunt angajate de primarie sau spital. Intelegeti acum? Sper ca da. Daca nu…”, a spus Lojigan pe rețelele de socializare.
Aceeași problemă este și la Turda, acolo unde USRPLUS a încercat să speculeze ședința de buget pentru a propune achiziționarea unei Ambulanțe de Tip C din banii Municipiului Turda. Propunerea useriștilor a fost fără fundament, devreme ce SAJ Cluj nu angajează personal suplimentar.
Comentarii