spot_img
spot_img

Domeniul Public Turda recruteaza Director Tehnic

spot_img

ANUNT DE RECRUTARE

S.C.DOMENIUL PUBLIC TURDA S.A., aflata in subordinea autoritatii locale si care desfasoara activitati de:constructii de drumuri, cai publice; reparatii si intretinere drumuri si cai publice; producerea si comercializarea mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment; salubritate stradala, inclusiv dezapezirea cailor publice; servicii de intretinere si infrumusetare a zonelor verzi, productie legume si flori; intretinere si reparatii auto, coloana auto;
Pentru asigurarea numarului optim de personal de specialitate tehnica am demarat selectia pentru ocuparea a unui post de:
DIRECTOR TEHNIC
Principalele responsabilitati ale ocuparii acestui post sunt:
• Planifica activitatea de productie din sectoarele de activitate, in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti;
• Organizeaza si coordoneaza procesul de elaborare si aplicare a celor mai bune solutii tehnice si economice legate de proiectele de investitii aflate in derulare sau programate;
• Tine legatura cu toate organismele implicate in lucrarile aflate in desfasurare (beneficiari, proiectanti, diriginti de santier ,inspectori de la Inspectoratul de stat in constructii, clienti subcontractori, reprezentanti utilitati, politie, etc.);
• Supervizeaza activitatea biroului tehnic in activitatea de decontare lucrari, intocmire acte de receptii lucrari, pregatire oferte, etc);
• Intocmeste planificarea productiei, pregatirea lucrarilor noi, urmarirea executarii productiei din punct de vedere calitativ si cantitativ prin urmarirea si aplicarea instructiunilor tehnologice, a proiectelor, a normativelor in vigoare, pentru pastrarea unui nivel ridicat al calitatii lucrarilor,
• Urmareste in mod continuu evitarea aparitiei de cheltuieli nejustificate, greseli de executie care pot genera cosuri suplimentare, aparitia de timpi morti sau neproductivi la personalul din subordine, la masinile si utilajele societatii;
• Participa la receptiile lucrarilor impreuna cu personalul din subordine si cu reprezentantii beneficailor;
• Urmareste permanent reducerea costurilor de productie prin planificarea si organizarea santierelor de lucrari si a livrarilor de materiale;
• Urmareste asigurarea unor conditii optime pentru desfasurarea lucrului la sectoarele de activitate, in special in conditii dificile si de trafic greu (echipament de protectia muncii, semnalizare rutiera), avand in vedre conditiile muncii pe santiere, in baza de productie, sere si salubritate;
• Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la implementarea, cat si la modificarea lor, si asigura adaptarea corespunzatoare a tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate;
• Conduce procesul de asigurare a calitatii la sectoarele de activitate din subordine, conform procedurilor si standardelor existente;
• Elaboreaza proiectul planului de investitii si reparatii, in conformitate cu prevederile bugetului, in scopul imbunatatirii gradului de ocupare a capacitatilor de productie existente si crearii de noi capacitati;
• Analizeaza din punct de vedere tehnic si calitativ activitatea societatii si face propuneri de imbunatatire a calitatii acesteia;
• Monitorizeaza permanent activitatea concurentei, in scopul cresterii calitatii serviciilor;
• Identifica cauzele pentru care unele activitati nu aduc rezultatele asteptate, le evidentiaza in rapoarte, pe care le inainteaza directorului general.

Cerinte:

• Studii superioare finalizate (Facultatea de Constructii – de preferinta specializarea CFDP);
• Master / studii postuniversitare de specialitate – reprezinta un avantaj;
• Experienta de minimum 5 ani pe un post similar;
• Abilitati in interpretarea calculelor ingineresti;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
• Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
• Abilitati pentru lucrul in echipa, de comunicare, orientare catre rezultate;
• Foarte buna organizare a informatiilor si documentelor, punctualitate;
• Capacitate de a respecta termenele limita, de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.

Pentru a aplica pentru acest post, trimiteti pana la data de 21.02.2018 un CV insotit de o
scrisoare de intentie, specificand denumirea postului pentru care candidati, la adresa de email: office @ domeniulpublicturda.ro sau fax nr.0264314725

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Ultimele știri

❗️ 21 de tone de material antiderapant, pe drumurile județene din zona Turzii

ℹ️ Consiliul Judeţean Cluj informează participanţii la trafic în...

Accident rutier MORTAL pe A1

Secția de pompieri Sebeș intervine pentru acordarea primului ajutor...

IPJ Cluj revine cu date despre accidentul rutier de la Turda – o femeie a fost rănită

Două autoturisme s-au ciocnit, în această seară, în cartierul...
spot_img

Newsletter

spot_img

Descoperă!

Primaria Turda NU MAI TOLEREAZA indolenta cetatenilor!

❗ Primăria Municipiului Turda și Poliția Locală somează proprietarii...

Tanar de 24 de ani din Luna retinut pentru lovire si alte violente

La data de 28 mai a.c., poliţiştii din cadrul...

Veste IMENSA pentru antreprenori – Robert Kiyosaki vine la Bucuresti

Multi au fost cei care i-au citit cartile. Multi...
spot_img
spot_imgspot_img

EXCLUSIV: Încep lucrările la Tetarom 5

Una dintre cele mai așteptate investiții pentru zona de sud-est a județului Cluj, Tetarom 5, va fi bugetată în 2022. Dacă în anul bugetar precedent...

ACȚIUNE DE PREVENIRE A FURTURILOR DIN AUTO

Polițiștii Biroului de Analiză și Prevenire a Criminalității în colaborare cu polițiștii Secției 3 Poliție Cluj-Napoca au desfășurat o acțiune de prevenire a infracţiunilor...

Inca o donatie pentru SAJ Campia Turzii

Barbosii cu suflet mare nu se dezic si continua donatiile pentru entitatile medicale clujene. Ieri a fost randul Spitalului Clinic de Recuperare si SAJ Campia...
WordPress Cookie Notice by Real Cookie Banner
%d bloggers like this: