spot_imgspot_img
spot_img

Pe aceeași temă

te-ar putea interesa

Haha, chiar credeați că PSD și PNL se urăsc?

Hai să vedeți cum o să reușesc, prin acest...

👥Parteneriatele generează performanță! Vă mulțumim!

🎓Educația este unul dintre pilonii esențiali ai unei societăți...

Iată cum s-a petrecut accidentul de la Copăceni

IPJ Cluj a prezentat detalii despre dinamica accidentului rutier...

ATENȚIE! Restricțiile pe A3, Gilău, continuă

Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj a remis...

Fost chiriaș a distrus bunurile dintr-un apartament

Fost chiriaș a pătruns prin efracție și a distrus...

Deblocare birocratică: Dorin Lojigan intervine pentru drepturile pensionarilor MECHEL

Pentru a beneficia de o recalculare a pensiei, în baza noilor modificări legislative din domeniu, foștii angajați și pensionari de la ISCT  / MECHEL SA, și nu numai, au nevoie să obțină de la agenții economici unde au lucrat o dovadă privind efectuarea de ore suplimentare, beneficiul de sporuri și așa mai departe, în conformitate cu ORDINUL nr. 487 din 31 mai 2021, emis de Ministerul Muncii și Protecției Sociale.


În ceea ce privește societatea MECHEL SA, deși potrivit informațiilor noastre, 4560 de persoane au depus cereri privind eliberarea adeverințelor necesare, în aproximativ 3 luni au fost eliberate doar 130 de adeverințe.

În aceste condiții, gradul de nemulțumire în rândul cetățenilor a crescut, existând riscul unei revolte sociale, la nivelul Municipiului Câmpia Turzii.

Pentru a media situația tensionată apărută, domnul primar a invitat reprezentanți ai ITM Cluj, Arhivele Naționale și MECHEL SA, la o întâlnire multilaterală. Împreună, participanții și-au propus să găsească o soluție pentru deblocarea acestei situații frustrante pentru foștii angajați și pensionari ai Mechel.

În cadrul discuțiilor, reprezentanții MECHEL SA au relevat faptul că această situație a apărut din cauza faptului că în intreprindere mai activează doar 3 persoane care trebuie să caute și în arhivă dar și să întocmească adeverințele necesare.

Astfel, pentru a evita sancțiuni ulterioare din partea autorităților, conducerii Mechel i s-a oferit soluția de a angaja personal suplimentar care să lucreze strict la partea de arhivistică și întocmire adeverințe.

De asemenea, o altă soluție oferită de cei prezenți la întâlnire, pentru ca oamenii să beneficieze, în sfârșit, de adeverințele necesare, a fost implicarea în acest proces a studenților la arhivistică, politehnică sau istorie. Aceștia pot încheia contracte de practică, cu Mechel SA și își pot aduce aportul la rezolvarea acestei probleme.

Mechel a ținut cont de toate propunerile inițiate în discuții, vor căuta personal și își manifestă disponibilitatea de a rezolva acest blocaj birocratic în cel mai eficient mod cu putință!

Direcția Relații cu Comunitatea

spot_img
spot_img