27.7 C
Turda
Friday, August 12, 2022
spot_img
HomeOPINIEEditorialDă-i! Dar dă-i în cap, nu în picioare!

Dă-i! Dar dă-i în cap, nu în picioare!

Date:

spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -

Tutorial despre “Cum să nenorocești o generație”.

Cristóbal Balenciaga, avangardist în ale modei și talent recunoscut la talie mondială, își deschide primul magazin în 1917 în San Sebastián, Spania.

1917, da?! ? Război, foame, disperare, PTSD și ce mai vrem – șaorma cu de toate, adică. Deci, evident! Doar aristocrația și familia regală își permit să plătească prețul ridicol al creațiilor lui Cristóbal. Da, da…gusturile nu se discută (whatever…?). Avem, deci, un public restrâns și un status deja creat. Îți cumperi ceva de la Cristóbal și ai bilet in “lumea bună”.

Target:
* Fashion-aware (adică ăștia ce vor să fie la modă – indiferent dacă pleacă cu plapuma peste ei! Haute couture sa fie, dragă!)

*Self-Confident (dar nu aceia care sunt relaxați și umblând în picioarele goale! Nu, nu! “Self-confident”-ul Balenciaga are nasul in stratosferă…?)

*Wealthy (dar nu neapărat cu banii tăi! Nici nu mai contează de unde iei! Să îi cumperi numa’, că vin ei, la pachet, cu ideea că te scot banii pe ușă de madărfacăr ce esti tu acolo – chiar dacă tu, de fapt, nu mai mănânci 3 luni după achiziție …)

*Millennials (teoretic! Adică ăștia născuți în 1980/1990. Dar mă îndoiesc. Se pare că generația 2000 e, de fapt, isterizată).

Cum am ajuns aici și de unde titlul.

Aud că, mai nou, o bună parte din adolescenții din București poartă așa ceva și își creează subgrup excluzivist prin școli și parcuri, discriminând nevoie mare pe amarâții care n-au decât 500-600 de lei de dat pe adidași de “terfeleală” (cică! ?‍♀️).

Citiți restul articolului aici

Comentarii

- Advertisement -
spot_img
spot_img
spot_img
%d bloggers like this: