spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Cea mai recentă campanie a USR Turda îți arată cât de mic e acest partid

spot_img

De o lună de zile încoace, USR Turda nu este în stare să adune nici măcar 1000 de „semnături electronice” pe jalnica lor „petiție online” de demitere a directorului Companiei de Apă Arieș, Bogdan Bobic.

Nu … nu-i putem acuza că nu se străduie, ci doar că nu… „finalizează”, ca să utilizăm un termen fotbalistic. S-au chinuit nevoie mare, au plătit (probabil) din bani publici, primiți de la AEP, reclamă pe Facebook, au dat distribuiri ca la live-urile cocalarilor, bașca acum umblă cu lămuritul politic și lasă broșuri prin căsuțele poștale doar-doar le-o crește notorietatea politică.

Pentru că, în definitiv, despre asta e vorba, despre o campanie de notoriezare a celui mai slab partid politic din Turda. Un partid care, la ce doctrină are, la ce resurse are și la câți proști sunt pe lume, e MULT PREA SLAB. Am putea, chiar, spune că e condus prost … dar asta e altă problemă.

Bun … ce-au reușit USR-iștii după această campanie agresivă și virulentă? 754 de semnături, conform datelor prezentate pe propriul site. EXACT, 754 DE SEMNĂTURI … subțire, slab de tot… aproape insignifiant.

Păi da, bre, habarniștilor, pentru că turdenii s-au săturat – în primul rând – de partide politice create din foști membri ai altor partide, care vin acum să ne bată moneda „oamenilor noi în politică”.

Nu sunteți noi, sunteți vechi, antici, de demult, fără pic de strategie și fără capacitatea de a aduna masele! Asta se va vedea, desigur, la votul din 2024 unde cei 3 consilieri vor deveni 2 sau 1…. sau poate, Dă-Doamne, niciunul!

spot_img
spot_img
spot_img