fbpx
spot_img
HomeOPINIEPamfletCătălin „Droopy” a venit în Ardeal să se laude, dar a ignorat...

Cătălin „Droopy” a venit în Ardeal să se laude, dar a ignorat autostrada Câmpia Turzii – Chețani

- Advertisement -

Un oarecare useraș, pe numele lui, Cătălin Droopy, a venit în Ardeal să ne arate cât de mult îi pasă de infrastructura rutieră, de autostrăzi și cum se vor finaliza ele, autostrăzile, cu viteza luminii.

„Astăzi este ziua șantierelor din Ardeal.

Turul de forță începe cu o primă oprire la tronsonul dintre Nădășelu și Poarta Sălajului (42 km) de pe autostrada A3.
Acesta este cel mai avansat proiect de autostradă din PNRR, adică este chiar în execuție.
Mobilizarea constructorului este bună pe sectorul din județul Cluj (Nădășelu-Mihăiești), pe care am emis în primăvară autorizație de construire. I-am transmis antreprenorului că îmi doresc să continue să lucreze în acest ritm susținut.” – a fost prima postare a lui „Droopy” pe rețelele de socializare.
 
Două ore mai târziu, Droopy și cu Barney se aflau pe șantierul autostrăzii Ungheni Târgu Mureș, și ne spuneau că: „
am continuat șirul vizitelor din Ardeal de azi cu o oprire pe un alt sector al Autostrăzii Transilvania, extrem de important pentru Târgu Mureș, pe care îl inaugurăm în acest an, înainte de termen.
Este vorba de cei 10 km dintre aeroport și oraș, dintre care jumătate sunt la profil de autostradă, iar restul, la profil de drum expres.
Și o veste bună, tot pentru Transilvania: Compania de Drumuri a anunțat câștigătorul pentru drumul care va face legătura dintre A3, la Biharia, și Centura Oradea. Întâmplător, este același antreprenor care lucrează la proiectul menționat mai sus.”
 
Deci … în două ore au ajuns de la Nădășelu, la Târgu Mureș … dar n-au zis nimic despre autostrada Câmpia Turzii – Chețani.
 
Au mai trecut două ore și cei doi oarecare au ajuns la Sebeș.
 
astăzi am fost și pe autostrada Sebeș-Turda – lotul 2, unde m-am asigurat că anul acesta, așa cum am anunțat, vom deschide tronsonul de 29 de km dintre Alba Iulia și Aiud.
Am obținut promisiunea fermă a constructorului că în toamnă lotul va fi gata și că pe întreaga A10 se va putea circula în acest an.
În plus, antreprenorul a finalizat soluția tehnică de remediere a alunecării de teren care a creat probleme la km 19 și s-a apucat de implementarea ei. Pe tronson se aștern zilnic circa 2.000 de tone de asfalt.
Așadar, sper să încheiem odată acest proiect mult întârziat, demarat în 2014 și care ar fi trebuit să fie gata în 2016 (!) și să putem circula în sfârșit pe autostrada care face legătura între două coridoare principale, A1 Sibiu-Deva-Timișoara-Arad și A3 Mureș-Cluj-Oradea.
✔️ Încă un anunț: nodul de la Sebeș – pe care tocmai l-am vizitat și care face legătura între A10, DN1 și A1 – va fi gata în iulie, conform promisiunii constructorului.
Aici va fi o finalizare a nodului în două etape. În prima fază, pe 15 iulie, vor fi terminate bretelele dinspre Deva, iar la final de iulie cele dinspre Sibiu.” a spus același Droopy.
 
După cum vedeți, turul de forță din Ardeal a implicat CEL PUȚIN DOUĂ TRECERI PE LÂNGĂ tronsonul Câmpia Turzii – Chețani, însă Droopy și Barnei n-au rostit o vorbuliță despre acest tronson, care a devenit un alt muzeu al infrastructurii românești.
 
Acest articol este un pamflet, nici domnul Cătălin Drulă și nici domnul Dan Barna nu sunt personaje de desene animate, iar RefleqtMedia apreciază, în mare parte, activitatea dânșilor. 
Totuși, era bine să spună un cuvințel și despre tronsonul Câmpia Turzii – Chețani.

Comentarii

- Advertisment -
- Advertisment -

Citește

900 de lei – cadou de 8 martie pentru o invatatoare...

0
O mămică a făcut a scris povestea pe rețelele de socializare, fiind șocată de suma enormă care se adună, chiar dacă copiii sunt doar...

Comentarii

%d bloggers like this: