spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Campanie ingenioasă a Decathlon, pentru a încuraja returnarea produselor folosite

Magazinele Decathlon din trei orașe belgiene, Evere, Namur și Ghent și-au inversat numele, numindu-se acum Nolhtaced, într-o campanie ingenioasă care încurajează buyback-ul, mai precis returnarea echipamentelor sportive vechi sau nefolosite pentru a fi recondiționate sau revândute.

Prin această campanie, ilustrată într-un material video în care cumpărătorii sunt filmați mergând invers, pentru a susține conceptul, retailerul dorește să încurajeze așa-numitul “reverse shopping”, conform Brussels Times.

“Vrem să ne asigurăm că toate lumea poate face sport într-un mod prietenos cu mediul. Pentru a ne dezvolta într-un mod sustenabil, prin urmare, suntem pe deplin dedicați serviciului nostru de buy-back, dar și ofertei de produse second-hand, închiriate sau recondiționate“, a declarat Arnaud De Coster, manager de produse second-hand Nolhtaced.

Citește continuarea aici

spot_img
spot_img
spot_img