spot_img

ANUNT consultare publică

spot_img

Date:

Share post:

spot_img
spot_img

Prin prezenta aducem la cunostința publicului, în temeiul prevederilor art. 7, alin. 1 și alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, faptul că la nivelul municipiului Turda se află în procedura de elaborare, proiectul de hotărâre normativ intitulat:

  • „proiect de hotărâre nr. 641/15.12.2021 privind aprobarea PUZ/RLU – Reactualizare PUZ și RLU aferent parc industrial și logistic 1-2, str. Trascăului FN – str. Monumentului FN și construire hală de producție, hală depozitare, clădire administrativă, spațiu tehnic, stație de tratare ape uzate, stație de pompare, casă poartă, drumuri, parcaje, platforme, bazin de retenție, totem publicitar, racorduri la utilități, acces în str. Trascăului și împrejmuire, str. Trascăului nr. 10, Municipiul Turda, Județul Cluj.

 

Textul integral al proiectului de hotărâre însoţit de raportul de specialitate şi referatul de aprobare poate fi accesat pe adresa oficială primariaturda.ro la secţiunea Consiliul Local/proiecte de hotărâre supuse dezbaterii publice. O copie a documentelor părţi integrante din proiectul de hotărâre poate fi pusă la dispozitia celor interesaţi în baza unei solicitări în formă scrisă depusă la registratura ghişeului unic al primăriei, pentru Compartimentul Relația cu Consiliului Local al Municipiului Turda, situat în Turda, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, camera 50, în intervalul 15.12.2021 – 27.01.2022, de luni până joi, între orele 08.00-15.00 şi vineri între orele 08.00-12.30.

În contextul prevederilor art. 7, alin. 2 cei interesați pot formula în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ, ce vor fi depuse la registratura ghişeului unic al Primăriei Municipiului Turda, în atenția domnului Chevereșan Soran Cătălin – arhiect în cadrul Primariei Municipiului Turda sau în atenția domnului Fântână Marin – șef Serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Cadastru din cadrul Primăriei Municipiului Turda, începând cu data de 16.12.2021 până în data de 29.12.2021 inclusiv.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de act normativ la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului.

 

Prezentul anunţ a fost afişat la data de 15.12.2021.

 

Primar,

Cristian Octavian Matei

Comentarii

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Related articles

110 ani de atestare documentară a existenței serviciului de alimentare cu apă în sistem centralizat în municipiul Turda și regiunea limitrofă

Data de 11 mai 2022 este o zi cu o însemnătate deosebită pentru locuitorii din arealul de deservire...

În atenția locuitorilor municipiului Turda

În cadrul Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte de la Biroul Unic al Primăriei Municipiului Turda cererile vor fi...

Probleme la Pașapoarte Turda – cetățenii, nemulțumiți, funcționarii, profesioniști la ridicat din umeri

Probleme grave în această dimineață la punctul de lucru Turda al Serviciului Public Comunitar Pașapoarte. Deși NU AU FOST...

Inspectoratul Județean în Construcții confirmă sesizările USR PLUS Turda

⚠️ Inspectoratul Județean în Construcții CONFIRMĂ sesizările USRPLUS Turda în privința lucrărilor de MÂNTUIALĂ de pe strada Bogata❗...
spot_img

Percheziții într-un dosar privind fapte de contrabandă cu țigări

Polițiștii din Alba au făcut 5 percheziții, în Blaj și Jidvei, pentru documentarea activității unor persoane bănuite de contrabandă. Au fost găsite peste 9.500...
%d bloggers like this: