Strategia de Dezvoltare a Județului Cluj este un document adoptat recent de Consiliul Județean în care apar tot felul de investiții cu care instituția condusă de Alin Tișe n-ar avea nicio treabă, dar care au fost incluse în strategie din pură fandoseală.
- Drumul expres A3 – Tureni;
- Drumul Someș Expres Turda – Dej;
- modernizarea și electrificarea liniei CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor;
- elaborarea documentațiilor tehnico-economice pentru reabilitarea și modernizarea liniei CF Dej – Apahida – Coșlariu;
- modernizarea gării Dej Călători;
- reparația capitală a gării Câmpia Turzii;
- finalizarea tronsonului Câmpia Turzii – Chețani din Autostrada Transilvania;
- construcția subsecțiunilor 3A2 Nădășelu – Mihăiești și 3B1 Mihăiești – Zimbor din Autostrada Transilvania;
Sunt doar câteva dintre investițiile care ar trebui să fie finalizate până în 2030, în accepțiunea Consiliului Județean Cluj.
Totuși, Varianta de Ocolire Câmpia Turzii – Turda, proiect de investiții la care Consiliul Județean este partener … nu figurează în strategia de dezvoltare a județului.
Având în vedere că această investiție ar crea o nouă legătură între DN 15 E60 și A3, degrevând de traficul greu cele două municipii și având în vedere că însuși Alin Tișe a fost printre semnatarii protocolului de colaborare pentru realizarea investiției este ciudat că aceasta nu apare în Strategia de Dezvoltare a Județului Cluj 2021-2030.
Să fie și varianta ocolitoare o nouă bagatelă a lui Alin Tișe?












