spot_img
spot_img

8 Motive să Alegi un Audit SEO Pentru Site-ul Tău

spot_img

Date:

Share post:

spot_img

Căutările pe internet au devenit o normalitate a zilelor noastre, mai ales odată cu dezvoltarea incredibilă a dispozitivelor mobile. Odată cu posibilitățile nelimitate de căutare au crescut și solicitările utilizatorilor, astfel că în prezent, aceștia aleg să se informeze sau să cumpere rapid, accesând prima pagină a motoarelor de căutare, maximum a doua, fără a căuta mai departe în rezultate. 

 

Acest comportament afectează firmele care nu au strategii de SEO bine puse la punct. Tocmai de aceea fiecare antreprenor ar trebui să își îndrepte atenția către auditul SEO, prin care este analizată performanța unui site web și prin care se găsesc soluții pentru îmbunătățirea acesteia. 

 

Iată care sunt top 8 motive pentru a alege un audit SEO pentru site-ul tău:

 

Identificarea problemelor tehnice ale site-ului

Există numeroase probleme care împiedică o indexare corectă a site-ului și obținerea performanțelor dorite. Un audit SEO permite identificarea și rezolvarea acestora, prin analizarea unor probleme precum: conținutul duplicat, optimizarea pentru mobil, timpul de încărcare a site-ului sau aspectul site-ului ca user experience. 

 

Sunt analizate, de asemenea, meta tag-urile, pentru a se asigura că acestea sunt unice și relevante pentru conținutul fiecărei pagini. Nu în ultimul rând, sunt evaluate sitemapurile, care ajută motoarele de căutare să afle despre paginile site-ului tău, dar și linkurile interne. Acestea din urmă influențează indexarea și rankingul. 

 

Optimizarea conținutului

Un alt motiv pentru a alege un audit SEO constă în optimizarea conținutului, importantă pentru a oferi utilizatorilor content relevant. Printr-un conținut de calitate, optimizat, te adresezi clienților tăi, dar și potențialilor clienți. Auditul SEO identifică cuvintele cheie relevante pentru sectorul tău de activitate, pentru a-ți optimiza conținutul în funcție de acestea. 

 

Totodată, îți permite să descoperi noi cuvinte cheie, dar specifice pentru afacerea ta (long tail keywords) pe care le poți utiliza pentru a-ți mări audiența, dar și posibilele greșeli din cauza cărora nu atingi potențialul dorit prin conținutul pe care îl creezi. Așadar, realizarea unui audit este recomandată pentru a descoperi ce funcționează în strategia de optimizare implementată și ce poți îmbunătăți la nivel de cuvinte cheie prin care te poți delimita de concurență. 

 

Îmbunătățirea performanței site-ului

Îmbunătățirea performanței site-ului este o prioritate pentru toți administratorii de site-uri care doresc să rankeze pe primele poziții în SERP. Vizitatorii părăsesc rapid un site cu o viteză mică de încărcare, motiv pentru care este crucială remedierea problemelor care îi încetinesc performanța. Există numeroși factori care afectează rapiditatea cu care un website se încarcă, precum un server lent, lipsa de optimizare a imaginilor sau o optimizare defectuoasă a codului.

 

În urma unui audit SEO, vei afla ce nu funcționează cu website-ul tău, vei ști din ce cauză viteza acestuia de încărcare este redusă, dar și care sunt soluțiile pentru îmbunătățirea ei. Cu o viteză mai rapidă de încărcare a paginilor vei obține o rată de conversie mult mai bună. 

 

Creșterea traficului organic

Dacă ai un magazin online cu un trafic mic, îți va fi imposibil să înregistrezi vânzările dorite. La fel se întâmplă și în cazul unui website de prestări servicii, din cauza vizibilității reduse în motoarele de căutare. Totodată, îți va fi dificil să crești autoritatea brandului tău. 

 

Un avantaj important al auditului SEO este reprezentat de creșterea traficului website-ului tău ca urmare a implementării unor strategii corecte de optimizare. Odată ce au fost identificate toate problemele din cauza cărora un website nu este performant și s-au implementat strategii eficiente pentru remedierea lor, site-ul tău beneficiază de o mai bună vizibilitate. 

 

Îmbunătățirea experienței utlizatorilor (User experience)

Experiența utilizatorilor este decisivă atunci când dorești să atragi noi clienți, dar și să îți păstrezi clienții existenți. Problemele precum viteza redusă de încărcare a paginilor sau afișarea unor erori nemulțumesc vizitatorii și îi determină să părăsească site-ul. Datorită complexității procesului de optimizare, specialiștii SEO găsesc soluții eficiente pentru a-ți îmbunătăți site-ul, ceea ce va asigura vizitatorilor tăi o excelentă experiență de utilizare.

 

Cunoașterea competiției

Cunoașterea competiției este importantă indiferent de domeniul de activitate. Specialiștii SEO analizează strategia de optimizare și performanțele competitorilor tăi, iar informațiile obținute îți permit crearea unei strategii eficiente. Astfel, printr-un audit SEO vei afla care sunt cuvintele cheie și tipul de conținut al concurenței. Aceste informații îți sunt folositoare pentru a descoperi noi oportunități de depășire a competiției, dar și de creștere a traficului pe site-ul tău. 

 

Estimarea traficului

SEO oferă rezultate măsurabile, datorită faptului că există unelte, precum Google Analytics, care îți pun la dispoziție toate datele de care ai nevoie cu privire la trafic, timpul mediu petrecut pe site sau rata de conversie. Mulți dintre antreprenorii online sunt nerăbdători să afle în cât timp pot înregistra rezultatele implementării strategiilor de promovare. 

 

Specialiștii SEO cu experiență pot face estimări cu privire la rezultatele pe care le vei obține în urma unei campanii de optimizare. Prin cunoașterea cuvintelor cheie din nișa ta, dar și a numărului total de căutări lunare, se pot face estimări ale vizitelor lunare. Astfel, tu vei ști încă de la început care este potențialul pe care îl poți atinge prin SEO. 

 

Reducere a cheltuielilor

Cu siguranță dacă ai încercat să faci singur SEO, bazându-te pe o strategie proprie sau pe sfaturile prietenilor, ai investit destul de mulți bani, fără a te bucura de un ROI excelent. Auditul SEO însă nu este o strategie care să se facă orbește ci din contră, este o analiză care urmărește greșeli și aduce soluții, astfel încât tu să poți investi în lucrurile care aduc cu adevărat trafic și conversii. Specialiștii SEO iau în calcul toate aspectele care contează pentru afacerea ta pentru ca aceasta să evolueze, să crească și să aibă un grad cât mai mare de expunere. 

 

În cazul în care site-ul tău se află departe de obținerea rezultatelor dorite, încă nu este timpul pierdut. Având experiența, cunoștințele și uneltele potrivite, specialiștii SEO pot găsi soluții chiar și în cazul site-urile cu probleme. Prin urmare, toate cele 8 motive prezentate în cadrul acestui articol dovedesc avantajele pe care auditul SEO le poate oferi site-urilor care nu înregistrează performanțele dorite.

Comentarii

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Related articles

Soluția perfectă pentru sănătatea ta este la Câmpia Turzii

Vă garantăm că ați ajuns în mâini bune! Anii de experiența, implicarea și serioziatea ne reprezintă!Rezultatele si impresiile...

Distreaza-te si relaxeaza-te la cea mai tare piscina incalzita de langa Turda

𝐍𝐎𝐔 𝐋𝐀 𝐂𝐀𝐒𝐀 𝐀𝐁𝐁𝐘 👇😀 ✅𝐈𝐧𝐜𝐞𝐩𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐧 𝐥𝐮𝐧𝐚 𝐢𝐮𝐧𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟐, 𝐏𝐈𝐒𝐂𝐈𝐍𝐀 𝐄𝐗𝐓𝐄𝐑𝐈𝐎𝐀𝐑𝐀 𝐜𝐮 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐦 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐚𝐥𝐳𝐢𝐫𝐞 ! 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 ✅🛑💥CASA DE OASPETI...

Cum sa alegi canapeaua sau coltarul dorit

Venirea primăverii aduce cu sine perioada perfectă în care-ți poți înnoi casa sau apartamentul, cumpărând o canapea sau...

Experiența și profesionalismul sunt FUNDAMENTALE în orice-ți propui!

Este debut de Primăvară și, după o perioadă lungă de stat în casă, oamenii s-au transformat într-un adevărat...
spot_img

ATENȚIE, ȘOFERI! NE AFLĂM ÎN SEZONUL RECE!

Sezonul rece vine, ca în fiecare an, cu o serie de modificări, atât în ceea ce privește condițiile meteorologice, cât și a măsurilor pe...
%d bloggers like this: