fbpx
HomeFEATUREDSesizări RefleqtMedia: „Atitudine revoltătoare a angajaților Companiei de Salubritate!”
spot_img
spot_img

Sesizări RefleqtMedia: „Atitudine revoltătoare a angajaților Companiei de Salubritate!”

spot_img
- Publicitate -
spot_img

O cititoare RefleqtMedia a avut parte de o experiență pe cât de enervantă, pe atât de condamnabilă, din cauza unei angajate a Companiei de Salubritate din Câmpia Turzii.

„Eu locuiesc, alături de soțul meu, de mai bine de 5 ani în București. Am deținut un apartament pe strada Școlii din Câmpia Turzii, pe care l-am vândut. În urmă cu câteva zile, am primit un telefon de la foștii vecini de acolo, cum că ne-ar fi venit o înștiințare de la Compania de Salubritate, prin care ni se spune că nu avem contract la Salubritate și că dacă în termen de 5 zile de la înștiințare nu ne facem contract, ni se va impune o taxă specială de salubritate, în valoare de 15 lei.

Având în vedere că inclusiv buletinul ni l-am schimbat, de  când ne-am mutat în București, am sunat la Compania de Salubritate pentru a cere explicații. Acolo m-au transferat la biroul de facturare și am dat de o duduie care a avut o atitudine total neprofesională și necaracteristică secolului XXI.

Pe lângă tonul nervos, femeia respectivă nu avea o problemă cu faptul că vreme de 5 ani NIMENI nu s-a interesat de soarta contractului la salubritate pe adresa respectivă … ci o interesa mai mult că … DE UNDE AM AFLAT EU DE ÎNȘTIINȚARE. A avut obrăznicia să-mi spună că … eu poate mint și locuiesc la acea adresă și nu vreau să-mi fac contract.

Este incredibil si socant in acelasi timp faptul ca semnalizand problema persoanei abilitate, aceasta nu pune accent pe greseala facuta de institutie de 5ANI si e extrem de preocupata de modul in care eu am aflat de instiintare. Incredibil.”, ne spune Iulia, care actualmente locuiește în București.

Situația este una grosolană și denotă două aspecte:

  1. Angajații Companiei de Salubritate nu beneficiază de niciun curs de formare profesională prin care să fie instruiți cu privire la felul în care trebuie să se adreseze clienților lor
  2. Există o discrepanță de comunicare între Compania de Salubritate și Serviciul de Evidență a Persoanelor, astfel că operatorul de salubritate EFECTIV NU ȘTIE CINE AR TREBUI SĂ BENEFICIEZE DE CONTRACT DE SALUBRITATE, neștiind cine locuiește într-un anume apartament.

Cine știe, poate odată cu intrarea pe piață a firmei Supercom lucrurile se vor profesionaliza și nu vom mai avea parte de angajări pe pile și pe carnet de partid a unor oameni care nici măcar nu știu să scrie cu ortograme.

Comentarii

- Advertisement -
spot_img
- Advertisement -

RefleqtMedia pe rețelele de socializare

2,851FansLike
562FollowersFollow
356SubscribersSubscribe

Citește

- Advertisement -

Ultimele știri

- Advertisement -

Comentarii

%d bloggers like this: