Anunț suspendare temporară acces clienți la Biroul Unic Relații Clienți CAA începând cu data de 17.03.2020 Serviciile Biroului Unic vor fi disponibile prin intermediul modalităților alternative de comunicare și relaționare cu publicul: telefon, email, site www.caaries.ro

0
70

In contextul măsurilor preventive legate de situația creată de noul COVID-19 Compania de Apă Arieș suspendă temporar accesul clienților la Biroul Unic Relații Clienți CAA începând cu data de 17.03.2020. Serviciile Biroului Unic vor fi disponibile prin intermediul modalităților alternative de comunicare și relaționare cu publicul: telefon, email, site www.caaries.ro

Casieriile CAA vor avea program normal de lucru pentru moment dar recomandăm utilizatorilor evitarea deplasărilor la casieriile societății din Turda și Câmpia Turzii. Vă recomandăm ca în această perioadă să apelați la metode de comunicare alternative: telefonic și online în cazul sesizărilor, cererilor și oricăror alte aspecte care pot fi soluționate și altfel decât prin prezența fizică. În acest sens aveți la dispoziție adresa de email office@caaries.ro sau formularul de contact disponibil pe site-ul nostru www.caaries.ro.

De asemenea, în această perioadă utilizatorii sunt rugați să utilizeze modalitățile alternative de plată, internet banking, debit direct s.a.m.d

In cazul în care deplasarea la casieriile societății din Turda și Câmpia Turzii nu poate fi evitată, informăm utilizatorii că societatea noastră a luat măsurile necesare de protecție atât a clienților cât și a angajaților prin dezinfectarea și igienizarea zilnică a spațiilor unde se desfășoară activitatea cât și prin instalarea de dispensere cu dezinfectant pentru mâini și facem un apel în vederea respectării regulilor de distanțare socială.

CAA va informa utilizatorii imediat ce aceste recomandări preventive nu vor mai necesare.

Conducerea CAA

RefleqtMedia pe rețelele de socializare