Recent s-a incheiat prima etapa de ofertare privind proiectele de reabilitare si asfaltare a mai multor strazi turdene. Valoarea initiala a proiectului e de 44 de milioane de euro pentru asfaltarile Turzii.

Este doar un prim pas, urmand ca dupa incheierea formalitatilor si semnarea contractelor sa se treaca la un nou capitol de ofertare.

Primii castigatori ai procedurii sunt 4 firme cunoscute in domeniul afacerilor cu drumuri si asfalt: Diferit, Viarom, Bema Prodaserv si Tirrena Scavi.

Desi detin parcuri auto impresionante, niciuna dintre cele 4 firme castigatoare nu ai fost scutite de controverse in trecut.

Diferit si Viarom sunt doua dintre firmele bine infipte in judetul Cluj, insa opinia publica le considera “firme de casa” ale sferelor transpartinice care conduc judetul.

Bema Prodserv a fost abonata la contractele cu deszapezirile judetului Cluj, iar trecerea timpului a reprezentat o reducere considerabila a controverselor pentru firma din Campia Turzii.

Italienii de la Tirrena Scavi au dat unul dintre cele mai rasunatoare tunuri, find principalii vinovati pentru nefinalizarea lucrarilor la A3 Bucuresti Ploiesti.

Interesant este ca toate cele 4 firme au legaturi cu CNAIR: Viarom livreaza asfaltul, Diferit si Bema deszapezesc autostrazile din Ardeal, iar Tirenna Scavi executa lotul 3 din A 10 Turda Sebes.

Astfel, n-ar fi exclus ca cele 44 de milioane de euro pentru asfaltarile Turzii sa se transforme intr-un hatis birocratic.

RefleqtMedia pe rețelele de socializare
error

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here