web analytics
Home Știri din Turda Controverse la Salina Turda - un bănățean reclamă calitatea serviciilor, dar directoarea...

Controverse la Salina Turda – un bănățean reclamă calitatea serviciilor, dar directoarea Salinei îl contrazice

- Publicitate -

Un bănățean care și-a cumpărat bilet de tratament pentru astmul bronșic la Salina Turda, a reclamat în presa clujeană condițiile la care a fost supus pe durata șederii lui la Salină.

„Eu am ales să stau 7 zile la Salina Turda alături de soția mea și de fiul meu, bolnav și el de astm. Am plătit tratamentul și ne-am trezit cu o echipă de muncitori care a început să rașcheteze parchetul și să facă diverse lucrări. Era un praf de nedescris și nu s-a mai putut sta. Praful pentru astmatici este ca o bombă, care ne distruge sănătatea. Pe lângă praf, pe holuri mai este și păr și mizerii. Nu cred că s-a aspirat vreodată pe holurile Salinei. Am ales să plecăm pentru că viața ne-a fost pusă în pericol și nimeni nu a părut să ne dea atenție.

Cei din conducerea Salinei spun că nu are nimeni de suferit, dar probabil că nu știu ce înseamnă praful pentru astmatici. Acest praf, chiar dacă acum îl aspiră va rămâne pe pereți și toți cei care vor merge la tratament vor fi afectați”, a relatat timișeanul pentru stiridecluj.ro.

Din păcate, site-ul clujean de știri nu a luat părerea conducerii Salinei, însă RefleqtMedia a făcut acest lucru.

„Salina Turda regretă nemulțumirea unui client, însă nu este de acord cu generalizarea unei situații particulare!

Societatea Salina Turda SA regretă nemulțumirea unui client al societății, care a beneficiat de un abonament pe 7 zile și care a decis, după 6 zile, să ne facă ”reclamă negativă”, după cum ne-a spus la plecare, nemulțumit că am restricționat accesul în sala de tratament (unde era și un tv, pentru vizionare), datorită unor lucrări care au demarat în acea zonă, conform unui program stabilit. Însă, nu putem fi de acord cu generalizarea unei situații particulare, în condițiile în care mulți alți vizitatori ai Salinei au manifestat înțelegere față de o situație creată de interzicerea accesului în zona sălii de tratament.

Precizăm că astfel de lucrări sunt normale, iar toate persoanele care au beneficiat de abonament de intrare, pe 7 zile, au fost rugate să înțeleagă situația și au fost dirijate pentru a beneficia de mediul salin în zona Minei Rudolf sau a lacului subteran (este vorba despre aceleași condiții, aceleași proprietăți ale mediului salin, sala de tratament oferind doar un anumit confort și posibilitatea de vizionare la tv). Tocmai datorită faptului că lucrările generau un disconfort pentru cei care stăteau în sala de tratament, lucru care se vede și pe filmare, a fost interzis accesul publicului în sala respectivă.

Dintre numeroșii posesori de abonamente, care beneficiază de accesul în Salina Turda pe această perioadă, acesta a fost un caz izolat, singular. Totodată, precizăm că i s-a oferit posibilitatea de a-și menționa sesizarea într-un registru al societății (pentru a ne ajuta pe noi să remediem eventualele deficiențe) și s-a menționat faptul că își poate primi banii înapoi pentru zilele neutilizate, însă domnul în cauză a refuzat aceste variante, din motive pe care doar dânsul le cunoaște, fiind interesat doar de transmiterea publică a nemulțumirii sale.

Precizăm că, în ultimii ani, nu au mai existat sesizări de acest tip, chiar dacă Salina Turda a fost vizitată de un număr ridicat de persoane, acesta ajungând chiar la câteva mii pe zi.

Acest gen de lucrări de întreținere, cum este și cea care a determinat nemulțumirea persoanei menționate, se execută în perioade ale anului în care afluența publicului permite acest lucru, fiind evitate perioadele aglomerate, care ar putea genera anumite stări de frustrare. Din nefericire, domnul în cauză nu a înțeles acest lucru și a decis să ne facă ”reclamă negativă”, apelând la organele mass media.

Precizăm și faptul că nu am fost contactați de nimeni, pentru a prezenta un punct de vedere al societății și pentru a explica situația care a generat nemulțumirea domnului din județul Timiș.”, ne-a comunicat Simona Maria Baciu, directorul general al Salinei Turda.

- Advertisement -
- Advertisement -

RefleqtMedia pe rețelele de socializare

2,200FansLike
400FollowersFollow
328SubscribersSubscribe

Citește

Daghemana Câmpia Turzii ANGAJEAZĂ!

Magazinul alimentar, Daghemana Câmpia Turzii, angajează VÂNZĂTOARE! Se oferă: salariu atractiv condiții sigure de lucru contract pe perioadă NEDETERMINATĂ Relații la telefon: 0722246231

Angajare la Transilvania Impact Import Export

Transilvania Impact Import Export angajeaza sofer profesionist cat B+E pentru pompa de beton stationara. Mai multe detalii la numarul de telefon 0720.600.620 CV se pot depune la...

Daghemana ANGAJEAZA!!!

SC Daghemana Com SRL angajeaza! Se cauta sofer, categoria D, cu ATESTAT! INFO LA TELEFON: 0722246231

Ultimele știri

Avram Gal: „Din 27 septembrie sunt pregătit să preiau frâiele Municipiului Câmpia Turzii”

Dragi prieteni, Orice semn dat de electorat e un semn despre viitorul echipei. Electoratul vine să își exprime...

Mesajul de final de campanie al lui Gheorghe Iulian RECE

Dragi cetățeni, candidatul nostru la funcția de primar, RECE Gheorghe-Iulian, echipa de consilieri și întreaga organizație a PSD Câmpia Turzii, vă mulțumesc...

Care criterii de integritate, frate? Daniela Dolha are adeziune semnată la PNL Câmpia Turzii

În această seară, RefleqtMedia vă prezintă dovada clară că președintele USR PLUS, Ciprian Rigman, a fost EXCLUS PE NEDREPT de pe lista de consilieri...

Cristian Matei – mesaj emoționant la final de campanie electorală

Dragi turdeni,   În mai puțin de 48 de ore veți decide viitorul acestui oraș. Este un moment de o importanță majoră, care trebuie...
- Advertisement -