web analytics
Home Știri Ocna Mureș Posturi de muncă vacante în Primăria Ocna Mureș, dar și în alte...

Posturi de muncă vacante în Primăria Ocna Mureș, dar și în alte instituții din județul Alba

- Publicitate -

Presa locală din Alba a publicat recent un articol cu toate posturile vacante în administrația publică locală a județului.

De la posturi de medici primari, la cele de muzeograf sau referenți, peste 30 de astfel de locuri de muncă sunt vacante în posturile administrative din județul Alba.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia

– restaurator, grad I în cadrul secţiei Museikon

Condiţii: studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor 3 ani şi 6 luni.

– muncitor calificat I în cadrul secţiei Museikon;

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă minimum 9 ani; calificare ca instalator; competenţă de fochist pentru cazane conduse de calculator, cu autorizaţie I.S.C.I.R.; calificare operator introducere, validare şi prelucrare date.

– referent, treapta IA în cadrul Compartimentului Financiar-Contabilitate.

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat profil economie sau studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și curs de contabilitate; vechime în specialitatea studiilor 6 ani şi 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 februarie 2018, ora 16,00

Concurs: 26 februarie 2018, ora 10,00: proba scrisă; 28 februarie 2018, ora 10,00: proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia din str. Mihai Viteazul nr. 12-14, telefon: 0258/813.300.

Primăria Municipiului Aiud

– director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia de Asistenţă socială

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în asistenţă socială sau sociologie/ psihologie sau ştiinţe ale educaţiei/ drept/ ştiinţe administrative/ sănătate / economie sau management, finanţe, contabilitate; pot participa la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de director executiv şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile art. 13 alin. (3) din Anexa nr. 2 la HG nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

– director executiv (concurs organizat de ANFP) Direcţia Economică

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii.

– arhitect şef

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură sau în domeniul urbanism cu studii de masterat sau postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului conform art. 36 indice 1 lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările şi completările ulterioare; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 28 februarie 2018

Concurs: 13 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Orașului Zlatna

– inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Serviciul Financiar Contabil – Compartimentul Buget – Finanţe (funcţie temporar vacantă, perioadă determinată)

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 19 februarie.

Concurs: 20 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail pr_zlatna@primariazlatna.ro.

Colegiul Tehnic „Dorin Pavel” Alba Iulia

– secretar

Condiţii: studii medii, vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 10 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 februarie 2018

Concurs: 28 februarie 2018, ora 09:00: proba scrisă; 28 februarie 2018, ora 13:00: proba practică; 28 februarie 2018, ora 15:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Tehnic „Dorin Pavel” din Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu nr. 39, județul Alba, telefon 0258/816.938.

Primăria Comunei Arieşeni

– inspector, grad profesional debutant în cadrul Compartimentului Administrativ

Condiţii: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, curs de arhivar; vechime – nu este cazul

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 22 februarie.

Concurs: 27 februarie 2018, ora 12.00 proba scrisă; 1 martie 2018, ora 12.00 proba interviu.

– inspector, clasa I, grad profesional debutant la Compartimentul situaţii de urgență

Condiţii: studii universitare tehnice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă; vechime: nu este cazul

Termen limită pentru depunerea dosarelor, 1 martie 2018.

Concurs: 9 martie 2018, ora 12:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Arieşeni, nr. 19, telefon 0358.402.989. 0358.816.290, e-mail primariaarieseni@yahoo.com.

ALTE POSTURI

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

Serviciul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

– medic specialist specialitatea medicină internă 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea neurologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea oftalmologie 1/4 post (0,25 normă)

– medic primar specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

– medic specialist specialitatea expertiza medicală a capacităţii de muncă 1/4 post (0,25 normă)

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical; adeverinţă certificat de confirmare în gradul profesional în specialitatea – medicină de familie, recuperare, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; calificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Centrul de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos

– medic primar specialitatea psihiatrie – 1/2 post (0,5 normă)

– medic primar specialitatea psihiatrie – 1/2 post (0,5 normă)

– medic specialist specialitatea psihiatrie – 2 posturi

– medic primar

– medic 5 posturi

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea psihiatrie; adeverinţă/certificat de confirmare m gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Baia de Arieş

– medic

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medical, specialitatea medicină de familie, psihiatrie, medicină internă sau medicină generală; adeverinţă/certificat de confirmare în gradul profesional; asigurare malpraxis; autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor din România vizat pe anul în curs.

Centrul maternal pentru cupluri mamă-copil „Speranţa“ Alba Iulia

– psiholog stagiar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei; atestat de psiholog cu drept de liberă practică în specialitatea psihologie clinică, eliberat de Colegiul Psihologilor din România, treapta de specializare stagiar

Centrul de îngrijire şi Asistenţă Abrud

– coordonator de specialitate

Condiţii: studii superioare de specialitate, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul psihologiei, asistenţei sociale şi sociologie cu vechime minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 15 februarie 2018, ora 16.00

Concurs: 26 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba

– consilier IA (S) Compartiment Informatizare

Condiţii: studii superioare în specialitatea postului; 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 februarie 2018

Concurs: 20 februarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 22 februarie 2018, ora 10.00: proba practică; 22 februarie 2018, ora 12.00: proba interviu.

– consilier IA (S) – Compartiment Juridic

Condiţii: studii superioare în specialitatea postului; 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului

Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 februarie 2018

Concurs: 20 februarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 22 februarie 2018, ora 10.00: proba practică; 22 februarie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Alba, din Alba Iulia, strada Gabriel Bethlen nr. 7, judeţul Alba, telefon 0258/817.255.

Primăria Municipiului Alba Iulia

– consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Protecție Civilă, Securitate și Sănătate în Muncă

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (D.F.I.) – ştiinţe inginerești; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 19 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 5 martie 2018 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 6 martie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Creşa 1 Cetate:

– educator puericultor

Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat – profilul pedagogic, specializarea: educator puericultor; educatoare, educatoare – învăţător, învăţător – educatoare, educator – învăţător, învăţător – educator sau studii postliceale absolvite cu diplomă sau certificat de absolvire – profilul pedagogic, specializarea: educator puericultor, educatoare, educatoare – învăţător, învăţător – educatoare, vechimea necesară: -. În condiţiile în care pe parcursul studiilor candidaţii au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie ori au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie în cadrul proiectelor derulate de Ministerul Educaţiei Naţionale cu terţi.

Creşa I Ampoi:

– educator puericultor

Condiţii: studii postliceale absolvite cu diplomă sau certificat de absolvire – profilul pedagogic, specializarea educator puericultor, educatoare, educatoare – învăţător, învăţător – educatoare, vechimea necesară: -. În condiţiile în care pe parcursul studiilor candidaţii au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie ori au efectuat cursuri de puericultură sau de educaţie timpurie în cadrul proiectelor derulate de Ministerul Educaţiei Naţionale cu terţi.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 20 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Strada Gladiolelor nr. 3A; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258.819.462.

Primăria comunei Lunca Mureşului

– referent, clasa III, grad profesional debutant – Compartimentul Agricol, Fond Funciar şi Cadastru

Condiţii: studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat în domeniul agricol, specialitatea agronomie, zootehnie, necesare ocupării postului; cunoştinţe medii de operare pe calculator.

Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 februarie.

Concurs: 27 februarie, ora 10:00: proba scrisă;data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Lunca Mureşului, comuna Lunca Mureşului nr. 303. judeţul Alba, telefon 0258 878121, fax 0258 878347, e-mail primlunca@yahoo.com.

Primăria Orașului Cugir – Serviciul Public de Asistenţă Socială – Serviciul Social Specializat Creşă – Creşa „Kunterbunt”

– educator – puericultor

Condiţii: studii de specialitate pedagogice medii, liceale, postlieeale, superioare dovedite cu diplomă sau adeverinţă de absolvire; de preferinţă diplomă/adeverinţă absolvire/curs modul pedagogic sau specializare în ocupaţia de educator.

– îngrijitor

Condiţii: studii generale/şcoală profesională/medii; disponibilítate de a lucra cu copii cu vârsta de 0-3 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 13 februarie 2018, ora 16:00

Concurs: 22 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Primăria Oraşului Ocna Mureş

– îngrijitor – Clubul Sportiv Ocna Mureş

Condiţii: studii generale/medii; vechime în muncă – 5 ani; abilităţi de comunicare şi muncă în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, gândire logică, seriozitate şi corectitudine, profil moral corespunzător funcţiei, conduită profesională corespunzătoare, disponibilitate de a lucra sâmbăta şi duminica la nevoie.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 februarie 2018

Concurs: 21 februarie 2018 – ora 10:00: proba practică – stadionul SODA; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare la sediul Primăriei Ocna Mureş, strada Nicolae lorga nr. 27, telefon 0258/871.217.

- Advertisement -
- Advertisement -

RefleqtMedia pe rețelele de socializare

2,200FansLike
400FollowersFollow
328SubscribersSubscribe

Citește

Accident la Valcele – un turdean s-a rasturnat cu masina

Accident rutier în afara localității Vâlcele, pe DN1E60 Din primele informații, un conducător auto de 52 de ani, din Turda, care se deplasa...

Daghemana Câmpia Turzii ANGAJEAZĂ!

Magazinul alimentar, Daghemana Câmpia Turzii, angajează VÂNZĂTOARE! Se oferă: salariu atractiv condiții sigure de lucru contract pe perioadă NEDETERMINATĂ Relații la telefon: 0722246231

Angajare la Transilvania Impact Import Export

Transilvania Impact Import Export angajeaza sofer profesionist cat B+E pentru pompa de beton stationara. Mai multe detalii la numarul de telefon 0720.600.620 CV se pot depune la...

Daghemana ANGAJEAZA!!!

SC Daghemana Com SRL angajeaza! Se cauta sofer, categoria D, cu ATESTAT! INFO LA TELEFON: 0722246231

Ultimele știri

Mesajul primarului ales al comunei Ceanu Mare

Stimați cetățeni, Vă mulțumesc pentru încrederea acordată și pentru faptul că m-ați înzestrat cu cea mai mare și mai râvnită responsabilitate. Începând de azi...

Accident la Valcele – un turdean s-a rasturnat cu masina

Accident rutier în afara localității Vâlcele, pe DN1E60 Din primele informații, un conducător auto de 52 de ani, din Turda, care se deplasa...

Răzvan Ciortea, PSD Turda: „Orice început este greu, însă cu ajutorul și susținerea voastră, am reușit să realizăm un scor încurajator”

După rezultatul alegerilor locale, care au avut loc - la Turda - în 27 septembrie, președintele PSD Turda, Răzvan Ciortea, a remis...

Administrarea Patrimoniului Imobiliar Turda montează indicatoare și limitatoare de viteză

Pentru siguranța participanților la trafic, în parcările asfaltate și în cartierele unde s-au finalizat lucrările de modernizare SC API TURDA SRL montează...

La Turda au fost amplasate noile containere pentru colectarea deșeurilor

Primăria Municipiului Turda vine în sprijinul turdenilor și îi încurajează să colecteze selectiv deșeurile vegetale, mobilierul și deșeurile rezultate din construcții. ...
- Advertisement -