Ediția din acest an a Zilelor Municipiului Câmpia Turzii pare una cu totul atipică – atât prin prisma cheltuielilor, a artiștilor de slabă factură care vor fi prezenți în oraș, cât și prin prisma promovării evenimentului.

Taverna

Afișul ZMCT, căci despre asta vom vorbi în articol, este COPIAT după afișul Turneului Național „România în sărbătoare”, care a fost și este organizat, pe parcursul anului 2018, în mai multe orașe din țară.

Motivul pentru care afișul este copiat este faptul că societatea care a achiziționat serviciile artistice la ZMCT este firma Creative Era SRL din București – cea care organizează și turneul național „România în sărbătoare”.

Dar … de ce este greșită promovarea evenimentului? Simplu – este pentru prima dată când municipalitatea de la Câmpia Turzii RENUNȚĂ la propria identitate a Zilelor Municipiului, pentru un afiș produs și realizat de o altă societate.

Practic (pentru cunoscători), din lipsă de implicare sau, pur și simplu din neștiință, municipalitatea locală i-a lăsat pe bucureșteni să prezinte un afiș care seamănă cu afiș de „FIII Satului” și nu de Zile de oraș aflate la a XXI-a ediție.

În câteva minute vă vom prezenta câți bani plătește Municipiul Câmpia Turzii pentru fiecare artist în parte!

RefleqtMedia pe rețelele de socializare

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here